דרוש/ה פקיד/ה קבלה ושירות לקוחות בבת ים!
במסגרת התפקיד:
קבלת האורחים עם הגעתם, מענה לפניות וטיפול בפניות אורחים בטלפון, מייל, וואטסאפ, פייסבוק.
ימים ושעות העבודה: זמינות לעבודה במשמרות מתחלפות, כולל סופי שבוע וחגים.
שעות העבודה 08:00-20:00 (משוער).
שכר: 50 ש”ח לשעה+ נסיעות.
במסגרת התפקיד:
קבלת האורחים עם הגעתם, מענה לפניות וטיפול בפניות אורחים בטלפון, מייל, וואטסאפ, פייסבוק.
ימים ושעות העבודה: זמינות לעבודה במשמרות מתחלפות, כולל סופי שבוע וחגים.
שעות העבודה 08:00-20:00 (משוער).
שכר: 50 ש”ח לשעה+ נסיעות.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות, רצוי בתעשיית האירוח והמלונאות- יתרון.
יכולות תקשורת מעולות בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית; ידע נוסף בשפות אחרות הוא יתרון.
ידע בסיסי בתוכנות אופיס ובעבודה עם מיילים חובה.
נא לצרף קורות חיים בעברית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות, רצוי בתעשיית האירוח והמלונאות- יתרון.
יכולות תקשורת מעולות בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית; ידע נוסף בשפות אחרות הוא יתרון.
ידע בסיסי בתוכנות אופיס ובעבודה עם מיילים חובה.
נא לצרף קורות חיים בעברית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.