ניהול צוות מחלקת שירות לקוחות, אחריות הצלחת המחלקה, עמידה בזמנים, בקרת איכות שירות ועוד. בנוסף, הענקת שירות ותמיכה בצ’אט אונליין, רשתות חברתיות, מייל, טלפון וכו.
דרישות:
לפחות 1-2 שנים ניסיון משמעותי בעבודה בשירות לקוחות, יכולת התנסחות בכתב, לב גדול (כזה שיכול להכיל ולקבל כל פניה מכל סוג), יכולת עבודה עצמאית ועבודת בצוות, יוזמה ויצירתיות.
היכרות עם רשתות חברתיות, נסיון במכירות, נסיון קודם בניהול צוות, אנגלית ברמה גבוהה – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
לפחות 1-2 שנים ניסיון משמעותי בעבודה בשירות לקוחות, יכולת התנסחות בכתב, לב גדול (כזה שיכול להכיל ולקבל כל פניה מכל סוג), יכולת עבודה עצמאית ועבודת בצוות, יוזמה ויצירתיות.
היכרות עם רשתות חברתיות, נסיון במכירות, נסיון קודם בניהול צוות, אנגלית ברמה גבוהה – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.