מהות התפקיד
ניהול זמינות און ליין:
– הפסקות, איחורים, חיסורים, אחוז מענה, זמני המתנה
– מתן מענה מקצועי לנציגים בזמן אמת
– הנעה והובלה לעמידה ביעדים יומיים וחודשיים
– שליחת סטטוסים למנהלים לכל אורך היום
– הוצאה ושליחת דו”חות וסטטוסים ברמה יומית
– ביצוע שיחות מנהל
– שליחת סטטוס ביצועים ועמידה ביעדים לכלל המוקד
– טיפול בתקלות און ליין ודיווח לגורמים הרלוונטיים (נפילת מערכת טלפוניה/הפסקת חשמל/בעיות בנתב וכדומה)
– בקרה על אורכי שיחה וסיוע בזמן אמת לנציגים עם שיחות מאתגרות
– ניהול פניות דרך הקומבוקס (ווטסאפ) וניתוב הפניות לנציגים + בקרה על סיום טיפול
– ניהול בקשות שירות מתוך אתר הבית של לוביט + השארת הודעות ב callbiz ניתוב לנציגים לטובת חזרה ללקוחות + בקרה על סגירת טיפול
– טיפול און ליין בפוליסות שגויות שנשלחות ע”י אחראי תפעול ובקרה
משרה מלאה 17:00 – 08:00 / 18:00 – 09:00
עובד/ת חברה מהיום הראשון
אר
ניסיון ממוקדי שירות / מכירה
ניסיון כנציג/ה בכירה / אחמש/ית – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.