דרוש.ה מנהל.ת אגף חינוך.
תיאור התפקיד:
גיבוש ועיצוב המדיניות בתחום החינוך ברשות, ברוח מדיניות הרשות ובהלימה עם הנחיות משרד החינוך, וניהול המערך החינוכי ברשות המקומית למען הוצאתה לפועל.
עיקרי התפקיד:
1. התווית מדיניות, גיבוש אסטרטגיה, תוכניות עבודה, וניהול תקציב בתחום החינוך בהתאם ליעדים השנתיים והרב שנתיים.
2. ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר.
3. קידום, ליווי ובקרה של פעילות מערכות החינוך במעונות היום, בגני ילדים, החינוך היסודי והחינוך על יסודי.
4. ליווי ובקרה על מתן שירות פסיכולוגי חינוכי הולם במוסדות החינוך של המועצה ובקרה על פעילותו.
5. קידום ועידוד של יוזמות פדגוגיות וחברתיות במוסדות החינוך ובמרחב המועצה.
6. טיפול בנושאי בינוי, הצטיידות, רכש ותחזוקה של מוסדות החינוך.
7. ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים למערך החינוך ברשות.
8. טיפול בנושאי חירום וביטחון במוסדות החינוך.
9. אחריות כוללת על מערך ההיסעים והתחבורה למוסדות החינוך.
10. ניהול פעילות מחלקות האגף.
המשרה המוצעת היא בהיקף של 100% משרה
תחילת עבודה: 1.9.2024.
תאריך הגשת המועמדות: 11.8.24 16:00.
תיאור התפקיד:
גיבוש ועיצוב המדיניות בתחום החינוך ברשות, ברוח מדיניות הרשות ובהלימה עם הנחיות משרד החינוך, וניהול המערך החינוכי ברשות המקומית למען הוצאתה לפועל.
עיקרי התפקיד:
1. התווית מדיניות, גיבוש אסטרטגיה, תוכניות עבודה, וניהול תקציב בתחום החינוך בהתאם ליעדים השנתיים והרב שנתיים.
2. ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר.
3. קידום, ליווי ובקרה של פעילות מערכות החינוך במעונות היום, בגני ילדים, החינוך היסודי והחינוך על יסודי.
4. ליווי ובקרה על מתן שירות פסיכולוגי חינוכי הולם במוסדות החינוך של המועצה ובקרה על פעילותו.
5. קידום ועידוד של יוזמות פדגוגיות וחברתיות במוסדות החינוך ובמרחב המועצה.
6. טיפול בנושאי בינוי, הצטיידות, רכש ותחזוקה של מוסדות החינוך.
7. ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים למערך החינוך ברשות.
8. טיפול בנושאי חירום וביטחון במוסדות החינוך.
9. אחריות כוללת על מערך ההיסעים והתחבורה למוסדות החינוך.
10. ניהול פעילות מחלקות האגף.
המשרה המוצעת היא בהיקף של 100% משרה
תחילת עבודה: 1.9.2024.
תאריך הגשת המועמדות: 11.8.24 16:00.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות
1. תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או מי שנתקיימו בו כל אלה:
1.1. בידו שתי סמיכות לרבנות מרבנים שהכירה בהם לצורך זה הרבנות הראשית בישראל.
1.2. בידו אישור שלמד תכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות לאחר הגיעו לגיל שמונה-עשרה.
1.3. עבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל.
2. תעודת הוראה, תעודת הסמכה או רישיון הוראה קבוע.
קורסים והכשרות מקצועיות
סיום בהצלחה קורס להכשרת מנהלי מחלקת חינוך ברשויות מקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון השכר מותנה בסיום הקורס כאמור.
דרישות ניסיון מקצועי וניהולי:
ניסיון מקצועי של 3 שנים כמנהל מוסד חינוך (מוסד שעיקר תכליתו הינה חינוך, בו מתחנכים תלמידים בגילאי גן ובית ספר באופן שיטתי בתוך מבנים המיועדים לשם כך כאשר תכנית הלימודים מאורגנת ומפוקחת ע”י גורמי המקצוע הרלוונטיים), או כבעל תפקיד ניהולי (תפקיד שהמשמש בו עסק הן בהיבטים הפדגוגיים והן בהיבטים הניהוליים של ניהול המערכת החינוכית הרלוונטית) במוסד חינוך, או במערכת החינוך (להלן: “תפקיד ניהול חינוכי”).
דרישות נוספות:
שפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב – שליטה בתוכנות OFFICE.
רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
איזון בין צרכי מערכת החינוך המקומית לבין אילוצי תקציב.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובמצבי חירום.
כישורים אישיים:
יוזמה והובלת תהליכי פיתוח, חזון ושיתופי פעולה
יכולת ארגון, תכנון וניהול עובדים והנעתם בהיקפים משמעותיים
פתרון קונפליקטים, ניהול מתחים ועבודה בתנאי אי ודאות גבוהים
ראיה מערכתית ועבודת צוות
יכולת למידה עצמית ואינטגרציה של מידע ונתונים ברמה גבוהה
התמדה והתמודדות עם לחץ ושחיקה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות
1. תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או מי שנתקיימו בו כל אלה:
1.1. בידו שתי סמיכות לרבנות מרבנים שהכירה בהם לצורך זה הרבנות הראשית בישראל.
1.2. בידו אישור שלמד תכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות לאחר הגיעו לגיל שמונה-עשרה.
1.3. עבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל.
2. תעודת הוראה, תעודת הסמכה או רישיון הוראה קבוע.
קורסים והכשרות מקצועיות
סיום בהצלחה קורס להכשרת מנהלי מחלקת חינוך ברשויות מקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון השכר מותנה בסיום הקורס כאמור.
דרישות ניסיון מקצועי וניהולי:
ניסיון מקצועי של 3 שנים כמנהל מוסד חינוך (מוסד שעיקר תכליתו הינה חינוך, בו מתחנכים תלמידים בגילאי גן ובית ספר באופן שיטתי בתוך מבנים המיועדים לשם כך כאשר תכנית הלימודים מאורגנת ומפוקחת ע”י גורמי המקצוע הרלוונטיים), או כבעל תפקיד ניהולי (תפקיד שהמשמש בו עסק הן בהיבטים הפדגוגיים והן בהיבטים הניהוליים של ניהול המערכת החינוכית הרלוונטית) במוסד חינוך, או במערכת החינוך (להלן: “תפקיד ניהול חינוכי”).
דרישות נוספות:
שפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב – שליטה בתוכנות OFFICE.
רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
איזון בין צרכי מערכת החינוך המקומית לבין אילוצי תקציב.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובמצבי חירום.
כישורים אישיים:
יוזמה והובלת תהליכי פיתוח, חזון ושיתופי פעולה
יכולת ארגון, תכנון וניהול עובדים והנעתם בהיקפים משמעותיים
פתרון קונפליקטים, ניהול מתחים ועבודה בתנאי אי ודאות גבוהים
ראיה מערכתית ועבודת צוות
יכולת למידה עצמית ואינטגרציה של מידע ונתונים ברמה גבוהה
התמדה והתמודדות עם לחץ ושחיקה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.