תיאור תפקיד:
אחריות מנהלית לפעילות השוטפת של לשכת סגנית מנהל האגף ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש, כולל:
-מתן שירותי מזכירות וניהול יומן פגישות.
-ריכוז הטיפול האדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים שבטיפול היחידה לפיתוח משאבי אנוש לרבות
כתיבת פרוטוקולים, מתן אישורים (אישור עבודה נוספת, דחיית פרישה, היעדרות בשכר ועוד).
-סיוע למזכירת האגף בעבודה השוטפת, לרבות ביצוע הזמנות במערכת הלוגיסטית וארגון אירועי
האגף.
-קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
-ביצוע פרויקטים ומטלות נוספות ככל שיידרש ממנהלת היחידה ומסמנכל משאבי אנוש.
אחריות מנהלית לפעילות השוטפת של לשכת סגנית מנהל האגף ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש, כולל:
-מתן שירותי מזכירות וניהול יומן פגישות.
-ריכוז הטיפול האדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים שבטיפול היחידה לפיתוח משאבי אנוש לרבות
כתיבת פרוטוקולים, מתן אישורים (אישור עבודה נוספת, דחיית פרישה, היעדרות בשכר ועוד).
-סיוע למזכירת האגף בעבודה השוטפת, לרבות ביצוע הזמנות במערכת הלוגיסטית וארגון אירועי
האגף.
-קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
-ביצוע פרויקטים ומטלות נוספות ככל שיידרש ממנהלת היחידה ומסמנכל משאבי אנוש.
כפיפות: סגנית מנהל האגף ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש.
דרישות:
-תואר אקדמי- רצוי. תעודת בגרות מלאה- חובה.
-ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
-ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובעל פה וידיעה טובה של השפה
האנגלית.
-ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL ו-
PowerPoint.
-הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב-ERP- יתרון.
-יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
-יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
-יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
-תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
-תואר אקדמי- רצוי. תעודת בגרות מלאה- חובה.
-ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
-ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובעל פה וידיעה טובה של השפה
האנגלית.
-ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL ו-
PowerPoint.
-הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב-ERP- יתרון.
-יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
-יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
-יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
-תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.