דרוש/ה מזכיר/ת מנכ”ל לחברה באזור המרכז
התפקיד כולל:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים,
קבלת אורחים ללשכת מנכ”ל, מענה טלפוני, ארגון חדרי ישיבות, דיווח ואישור נוכחות של סמנכ”לים בחברה.
התנהלות מול ממשקים פנים ארגונים וחוץ ארגוניים וניהול ישיר של מזכירת החברה.
תנאים:
עבודה הנה במשרדי ההנהלה הממוקמים בגבעת שמואל
שעות העבודה- 07:30-17:00, ללא ימי שישי
נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך
יש לציין ציפיות שכר
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה.
השכלה אקדמאית- יתרון
ידע ושליטה ביישומי office בפרט excel
כושר ביטוי גבוה, ייצוגיות, שירותיות ואדיבות
שליטה בשפה אנגלית ברמה טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה.
השכלה אקדמאית- יתרון
ידע ושליטה ביישומי office בפרט excel
כושר ביטוי גבוה, ייצוגיות, שירותיות ואדיבות
שליטה בשפה אנגלית ברמה טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.