מנהל/ת לקוח” (Account Manager)לחברה הנותנת שירותפיתוח ויצור מערכות,\לחברות טכנולוגיות,שרותי TURN KEY מלא כולל החברה מתמחה בעיבוד שבבי
תיאור התפקיד:
• ניהול קשרי הלקוחות מנקודת מבט אסטרטגית ארוכת טווח עבור הארגון בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת הארגון
• שיפור חווית שירות לקוחות
• מעקב אחר בעיות של לקוחות עד לפתרון
• זיהוי הזדמנויות מכירות נוספות והצלבות עבור לקוחותיו
• ניהול תיק המוצרים של לקוחותיו
• מידע וניהול של תקציב מאושר כולל יעדים מסחריים
• ניהול סיכונים בשרשרת אספקה ומציאת חלופות.
• שיתוף פעולה עם מחלקות אחרות בארגון כדי לקדם מוצרים עבור הלקוחות
• שמירה על קשרים ואינטראקציות עם הלקוח, המתאימים ביותר ללקוח.
• ניתוח סטטיסטיקות והרכבת דוחות מדויקים עבור לקוחות