לחברה מובילה בתחום התמרוקים, דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס תפעול ושירות לקוחות.
במסגרת התפקיד:
– תמיכה פנים-ארגונית: עבודה מול ממשקים מרובים, כולל תמיכה במחלקות סחר, מכירות ותפעול.
– טיפול בהזמנות לקוחות: טיפול ומעקב אחר הזמנות און ליין.
– שירות לקוחות: מענה לפניות ומתן שירות מקצועי, פתרון בעיות ושיפור חווית הלקוח.
– עבודה עם מערכות מידע: עבודה עם מערכות ERP ו- BI, הזנת נתונים שוטפת למערכות ניהול המכירות.
– דוחות: הפקת דוחות תקופתיים בתחומי מכירות.
משרה מלאה, ימים א’-ה’. שעות גמישות, מתאים גם להורים.
סביבת עבודה נעימה.
דרישות:
– שליטה ברמה גבוהה באקסל – חובה.
– ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
– יכולות אנליטיות: כושר ניתוח והעמקה בפרטים, חשיבה אנליטית ויכולת למידה מהירה.
– ניסיון בעבודה עם מערכות ERP (בפרט SAP) – יתרון.
– יכולת סדר וארגון, דיוק בביצוע משימות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
– תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– שליטה ברמה גבוהה באקסל – חובה.
– ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
– יכולות אנליטיות: כושר ניתוח והעמקה בפרטים, חשיבה אנליטית ויכולת למידה מהירה.
– ניסיון בעבודה עם מערכות ERP (בפרט SAP) – יתרון.
– יכולת סדר וארגון, דיוק בביצוע משימות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
– תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.