אפרת
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
דרוש/ה:
נציג/ת שירות מוקד עירוני.
היקף משרה: 100%.
מועד תחילת העסקה: 1/9/24.
תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לאגף חינוך לפי הנחיות הממונה.
עיקרי התפקיד:
מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור: ניתוב פניות המגיעות לאגף למחלקות הרלוונטיות לטיפול ומענה.
ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה: תיאום של פעולות ופגישות עבור הממונה, ניהול לוח זמנים, תיאום ישיבות כולל איסוף חומרים והכנתם לישיבות האגף, תיאום הרצאות ואירועים עם בעלי תפקידים במועצה ועם גורמי חוץ ומשלוח תזכורות שונות.
ניהול והקלדה של מסמכים ומכתבים, כולל: תיקון מסמכים לאחר הגהה, הפצה לנמענים, ניהול מעקב אחר ביצוע החלטות ומשימות, צילום, שכפול, תיוק מסמכים באופן נגיש, מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני): קליטה ומיון של דואר, ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה, הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה, וידוא הפצתו לגורמים הרלוונטיים ומעקב אחר קבלת תשובות ומתן מענה.
טיפול בנושאי חינוך: ריכוז נתונים מבתי הספר ודיווחים למשרד החינוך, ביטוח תלמידים בחינוך הפורמאלי, הנפקת אישורים וביטול רישום תלמידים, ניהול יומן אירועי מוסדות החינוך (גנים ובתי ספר), הכנת ועדכון תיק חינוך כולל החירום, ומעקב אחר דיווח של המצבות מבתי הספר והפקת דוחות/מצגות מצבת כללית ברשות.
טיפול בסידורים לקבלת אורחים באגף.
הזמנת ציוד משרדי וכיבוד לישיבות, ומעקב וריכוז הזמנות עבודה באגף.
ריכוז וטיפול בפרויקטים שונים באגף.
ביצוע משימות נוספות על פי דרישות הממונה.
הגשה לדוא”ל או בטל’.

תאריך הגשת המועמדות: 5/8/2024 עד השעה 00:00.

דרישות:
דרישות התפקיד:
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה. השכלה אקדמית יתרון.
ניסיון: ניסיון מקצועי בתחום האדמיניסטרציה והשירות יתרון.
כישורים ומיומנויות:
היכרות ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE. עברית ברמה גבוהה. אמינות, יסודיות, ארגון וסדר ברמה גבוהה, כושר התבטאות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות, תודעת שירות גבוהה, דייקנות ויכולת עבודה באופן עצמאי.
נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ”י צרכי האגף ובהתאם להוראת הממונה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פתח תקווה
פורסם לפני 2 שבועות
? ניהול ותפעול תחומי האדמיניסטרציה בלשכת המנכ”ל.? ניהול לוח זמנים ויומן פגישות.? ריכוז והכנת חומרים ומסמכים.? מענה טלפוני, טיפול בדואר ...
דוברי שפות
ראשון לציון
פורסם לפני 2 שבועות
ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה, מרגע פתיחת חשבון במערכת הבנקאית, שיוך כספי העמיתים, שיוך הכספים ...
דוברי שפות
שוהם
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה בינלאומית בענף הבניה דרוש/ה נציג/ת הזמנות.התפקיד כולל:– עבודת בק אופיס וטיפול בהזמנות לקוחות.– עבודה שוטפת מול סוכני המכירות של החברה. ...
דוברי שפות
פורסם לפני 3 שבועות
אנו מחפשים מנהל /ת אירועים מנוסה להצטרף לצוות המקצועי שלנו בהרצליה! אם יש לך תשוקה לארגון והפקת אירועים בלתי נשכחים, ...
דוברי שפות
פורסם לפני 4 שבועות
דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה במינהל הרווחה. תיאור התפקיד:מענה טלפוני.אחריות על תיאומי לו”ז וניהול יומן.נתונים, הכנת דו”חות מעקב וריכוז מידע.תיוק, ריכוז וניהול ...
דוברי שפות
ראשון לציון
פורסם לפני 4 שבועות
מיידי!בראשון לציון – מערבדרוש/ה פקיד/ה, משרת בוקר בלבד. עבודה זמנית לחודש – חודש וחצי. עם אפשרות לעבודה קבועה. 40 ש”ח ...
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
צוות התכנון שלנו מתרחב ומחפשת את איש הצוות הבא שיצטרף אלינו לחברה מנהל /ת פרוייקטים בתכנון. תיאום תכנון במחלקת התחדשות ...
פורסם לפני 2 חודשים
דרוש תיאום פגישות בהייטק בר”ג צמוד לרכבת.משרה מלאה. דרישות: מנוסים במכירות טלפוניות- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
כפר שמריהו
פורסם לפני יותר מחודש
מכרז חיצוני מספר 36-2024לתפקיד מזכיר/ה בלשכת ראש המועצה.תיאור התפקידייעוד:ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות של ראש ...
דוברי שפות
קריות
פורסם לפני יותר מחודש
מוקד בוטיק שווה.37 שח לשעה.לפני אחלה בונוסים.לא מכירות רק תאום פגישות.תשלחו פרטים לווצאפ עם קורות חיים ואולי כבר השבוע תהיו ...
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה בתחום היבוא דרוש/ה רפרנט/ית נציג/ת שירות לקוחות (טלפוני).התפקיד כולל:* מענה טלפוני אישי ללקוחות החברה וטיפול בפניות השונות.* מתן ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה לאגף חינוך נוער וספורט. היקף משרה 100%.תחילת עבודה:מידי. תיאור התפקיד:ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי ...
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
אחראי על ניהול האירועים,תיאום פגישות עם בעלי האירוע וגיוס מלצרים.בעל ניסיון בניהול אירועים מוכח עד 450 אורחים דרישות: ניסיון בניהול ...
אפרת
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה באגף חינוך.היקף משרה 100%.מועד תחילת העסקה: 1.9.2024.תיאור התפקיד:ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לאגף חינוך לפי הנחיות הממונה.עיקרי ...
פורסם לפני יותר מחודש
להנהלת חברת ביטוח גדולה דרוש/ה עובד/תלהקלדת פרוטוקולים באגף השקעות. * משרה חלקית (6-7 שעות בוקר, א-ה) * תנאים מצויינים למתאימים.ות דרישות: ...
הצגת משרות נוספות