אלקטרה FM מגייסת מנהל/ת תיקי לקוח
איך ייראה היום שלך –
– ניהול ותחזוקה של תיקי שירות ללקוחות באופן יעיל ואפקטיבי, כולל עמידה ביעדים פיננסיים ותפעוליים.
– יישום ובקרת תהליכי ליבה באתרים שונים.
– בניית וניהול קשרים ישירים ורציפים עם לקוחות, כולל ניהול משברים ופתרון בעיות.
– תיאום פעולה עם מנהלי אחזקה וצוות העובדים, כולל חניכה וליווי.
– בקרה והפעלה לפי תנאי הסכם והחוזים עם הלקוח, לרבות ניהול התמחור.
– מיקסום פוטנציאל הרווח בהסכמים על ידי הגדרת יעדי ביצוע לעבודות מחוץ לחוזים.
– הצגת תמונה אינטגרטיבית להנהלת החטיבה, כולל זיהוי בעיות וסיכונים לקבלת החלטות מבוססות נתונים.
– ניהול והגשת חשבוניות כנדרש.
דרישות:
– תואר אקדמאי – חובה.
– שליטה מלאה ב-Office.
– ניסיון מינימלי של שנתיים בניהול פרויקטים בתחום האחזקה.
– יכולות ניהול מתקדמות, ניסיון בניהול מנהלים, ויכולת לשיח עם עובדים בכל הרמות.
– ראיה מערכתית לצד ירידה לפרטים תפעוליים ופיננסיים.
– חוסן נפשי ויכולת לעמוד בלחצים.
– יכולת ניהול שיח ורסטיליות, יכולות מו”מ והבנה מסחרית מצוינות.
– נכונות לעבודה בשטח מרובה.
מיקום: פתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה בימים א’-ה’