הצוות מטפל בתחום ביטוחי הבריאות, אשר רכשו לקוחות קולקטיבים של מדנס כגון (חבר, צוות, לשכת רו”ח, לשכת עו”ד, רופאים, אנשי הייטק ועוד).
התנהלות מול לקוחות ומתן סיוע ללקוחות קולקטיב של מדנס, שינוי אמצעי אשראי, טיפול בגבייה, ביטולים וטיפול בפיגורי תשלומים, המשכיות פוליסה לשארים בעת פטירה.
כחלק מהתפקיד, יש לבצע שיחות יוצאות ללקוחות, להגיע עם המידע אל הלקוח ולעדכן אותו בעניין.
בחלק מהמקרים, תחילת התהליך מתבצעת בהתנהלות דיגיטלית (התנהלות במיילים ו-SMS), ולאחר מכן טיפול טלפוני אל מול הלקוח. בנוסף, בחלק מהתהליכים, מתחילים מול הלקוח בהתנהלות דיגיטלית (למשל, ביטול) ולכן חשוב קודם לנסות שיחה טלפונית מול הלקוח.
העבודה נעשית מול אתרים של חברות הביטוח (הראל, הפניקס, מגדל, כלל, מנורה, איילון) וכן גם מערכת הנובידאה.
ימים ושעות עבודה: ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00-17:00.