אחריות על תקשורת שיווקית, הנגשת המוצר הטכנולוגי ללקוחות על ידי פעילויות שיווק נכונות לצורך העברת מסר וחיזוק המותג.
תחומי אחריות:
– אחריות לספק תמיכה במגוון פעילויות שיווק ותקשורת בתוך החברה כדי להבטיח שכל חומרי השיווק יחזקו את המותג, האסטרטגיה ומטרות המסר.
– עיצוב מצגות ב-PowerPoint.
– הפקת חומרי שיווק (ברושורים, דפי נתונים, קטלוגים וכו’).
– פיתוח תוכן, כולל הודעות לעיתונות, מאמרים, הודעות חדשות, תוכן אתר אינטרנט, סרטוני קידום.
– קמפיינים להשקת מוצרים.
– פעילויות באפליקציות מדיה חברתית שונות ותחזוקת דף אינטרנט.
– תמיכה בתערוכות וכנסים, כולל השתתפות בתערוכות מסחריות.
– תמיכה בתקשורת פנימית, הקמת אתר אינטרנט, פעילויות יחסי ציבור.
– תחזוקה ופיתוח נתונים מאתרים מרובים לניתוח עסקי באמצעות כלי BI.
– השתתפות פעילה בפעילויות פיתוח עסקי.
דרישות:
– תואר ראשון – עדיף בתחום התקשורת או תחום קרוב.
– לפחות 3 שנות ניסיון בשיווק.
– מיומנויות מתקדמות ב-PowerPoint – חובה.
– תקשורת טובה ויכולת כתיבה מצוינת.
– מיומנויות וניסיון בעיצוב גרפי – יתרון.
– עבודה בתחום הטכנולוגיה – יתרון.
– אנגלית שוטפת – חובה, שפות נוספות – יתרון.
– ניסיון בשיווק דיגיטלי.
– מודעות וניסיון בכלי BI ובינה מלאכותית (AI). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– תואר ראשון – עדיף בתחום התקשורת או תחום קרוב.
– לפחות 3 שנות ניסיון בשיווק.
– מיומנויות מתקדמות ב-PowerPoint – חובה.
– תקשורת טובה ויכולת כתיבה מצוינת.
– מיומנויות וניסיון בעיצוב גרפי – יתרון.
– עבודה בתחום הטכנולוגיה – יתרון.
– אנגלית שוטפת – חובה, שפות נוספות – יתרון.
– ניסיון בשיווק דיגיטלי.
– מודעות וניסיון בכלי BI ובינה מלאכותית (AI). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.