חשב/ת שכר באגף גזברות.
תיאור התפקיד:
טיפול, ביצוע ובקרה של תשלומי השכר לעובדי הרשות המקומית בהתאם להנחיות הממונה.
עיקרי התפקיד:
הכנת תשלומי שכר לעובדים ובקרת שכר שוטפת .
חישוב רכיבי שכר העובד על פי שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, דרגת העובד והזנתם למערכת המידע.
פתיחת ועדכון רשומת שכר לעובדים, לפי הנחיית מנהל יחידת השכר.
איסוף מסמכים רלוונטיים, תעודות השכלה, השתלמויות ותיוקם בתיק העובד וניהל ארכיב נתוני שכר .
בדיקת התאמה בין נתוני תלושי השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע.
למידע אודות דרישות התפקיד יש להיכנס לאתר גובו דרושים המרכז את כל המשרות הממשלתיות במדינת ישראל.