KPMG ידועה בהיותה מקום נהדר לעבוד בו ולבנות קריירה לצד חיי משפחה ופנאי. KPMG מספקת שירותי ביקורת, מס וייעוץ לארגונים בתעשיות החשובות ביותר של היום. הצמיחה שלנו מונעת על ידי מתן תוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלנו. היא באה לידי ביטוי גם בתרבות שלנו, המעודדת פיתוח אישי, סביבת עבודה ייחודית, מתגמלת, חדשנות ומצוינות.
לפירמת רו”ח והייעוץ הגלובלית KPMG דרוש/ה רפרנט/ית לניהול התקשרויות
אם ברצונך, להצטרף לצוות צעיר ואיכותי שמוביל אופרציה מרכזית בארגון, לקחת חלק בבניית חווית לקוח יוצאת דופן, להיות חלק מרשת בינלאומית רחבה ומקצועית, לרכוש ידע מקצועי וניסיון בעולמות הציות והרגולציה. אנחנו מחפשים אותך!
מרכז ההתקשרויות של הפירמה תומך בצוותים המקצועיים בשלבים הראשוניים של הנעת ההתקשרות עם הלקוח ועובד בממשק צמוד עם צוות ניהול הסיכונים של הפירמה וכן שותפי הפירמה וההנהלה הבכירה.
התפקיד כולל אחריות בתחומים הבאים:
עריכת מחקר ראשוני על חברות
עריכת שאלונים ומזכרים מתאימים לתיעוד סיכוני ההתקשרות עבור הנהלת הפירמה
בחינת סיכוני התקשרות עם ספקים וקבלני משנה והשלמת תהליכי ההתקשרות עמם בהתאם לנהלי הפירמה
השלמת תהליכי ניהול סיכונים פנים ארגוניים תוך ניהול ממשקים חוצי ארגון ותקשורת עם צוותי KPMG בחו”ל
בחינת סיכוני התקשרות עם לקוחות בראי אופי הלקוח, השירותים המוצעים והרגולציה הרלבנטית והשלמת תהליכי ההתקשרות בהתאם לנהלי הפירמה
פרויקטים רוחביים שונים בתחום ניהול הידע והמידע של מרכז ההתקשרויות
מתן מענה שוטף לצוותים המקצועיים בפירמה- מחלקה משפטית, מחלקת ניהול סיכונים, מחלקת שיווק ועוד..
המשרה הינה משרה התחלתית, רק קו”ח רלוונטים ייענו