זמנית
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Required Administrative Assistant for Legal Department (Temporary Position)
The position
As an Administrative Assistant, you will be working closely with the legal department representatives providing administrative support. You will need to help make the best use of their time by dealing with secretarial and administrative tasks. This position is varied, requiring flexibility, problem-solving ability, and great initiative. The position is a temporary position as a maternity leave position and is located in Jerusalem.
What your job will look like:
Keeping full track of incoming e-mails and tasks sent to the Legal department and monitoring them on an internal managing system.
Managing the archiving system while soft filing all executed legal documents and noting their summary and meta details.
Ensuring all legal documents are fully approved by relevant executive management, are intact and confirmed before processing signatures.
Processing relevant signatures on an internal signing application and keeping track of all contracts until fully executed.
Follow up on multiple tasks until they are assigned and handled by a legal representative.
Support lawyers in the coordination of complicated meetings.

Requirements:
High level of English (verbal and written)
Very detail oriented
Excellent verbal and written communication skills
Ability to multitask and prioritize tasks in a fast-paced work environment
Team player, people person with an excellent positive attitude
Self-motivated and an independent worker
Maintain professionalism and confidentiality
Familiarity with high-tech culture and previous experience as a high-tech Legal department admin – a plus.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפותלדוברי שפותמשמרות
חיפהטירת כרמל
פורסם לפני שבוע 1
בואו לככב, אנחנו מחפשים נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני שלנוהתפקיד כולל קבלת שיחות וביצוע שיחות יזומות ללקוחות,מענה ללקוחות הפרטיים של ...
ראשון לציון
פורסם לפני חודש 1
לחברה מובילה ויוקרתית בתל אביב דרושה מזכיר/ה עם אנגלית ברמה גבוהה. במסגרת התפקיד מענה טלפוני, קבלת הודעות ופניות, ניהול לו”ז ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני 2 חודשים
איש רכש אדמיניסטרטיבי/ת בפתח תקווה!!!חברה גדולה ומובילה בתחומה!היקף המשרה – משרה מלאה.שכר – 13K.קורות חיים לווטסאפ. דרישות: * ניסיון של ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
We are looking for an organized and detail-oriented Administrative Assistant and excellent typing to provide administrative support to our team. ...
אברהם וקסלר עו"ד
דוברי שפות
מעלה אדומים
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד עורכי דין אברהם וקסלר דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת בעלת יכולת ביטוי טובה בע”פ ובכתב. למשרה של 7-8 שעות.
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
תיאור התפקיד: אנו מחפשים מזכירה ומנהלת אדמיניסטרטיבית מנוסה, חרוצה ואחראית לפירמת ייעוץ אסטרטגי בתל אביב. התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לארגון רפואי מוביל באזור ראשוןלציון דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרויבי/ת.ניסיון במזכירות כשנתייםשליטה מלאה ב- OFFICEעבודה במשמרות:9.00-16.00 / 13:00 – 20:00 – (3 ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה.עבודה במשמרות דרישות: שליטה מלאה ב- OFFICEיכולת ריבוי משימות בו זמניתיכולת בין אישית גבוההאוריינטציה ...
דוברי שפות
אשקלון
פורסם לפני יותר מחודש
בעל/ת יחסי אנוש מעולים? יודע/ת לנהל משרד?לקבוצתנו דרוש/ה מזכיר/ה תותח/ית תיאור התפקיד: – טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל– ...
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד עו”ד במגדלי ב.ס.ר בבני ברק המתמחה במעמד האישי דרושים/ ות – עו”ד/טרום מתמחה לעבודה עם עניין רב.המשרה הינה מלאה.** ...
נתניה
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון למשרד עו”ד בהרצליה. התפקיד כולל: ביצוע מגוון משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות של המשרד משרה מלאה במשרדי החברה: ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת פרויקטיםזו הזדמנות ייחודית להצטרף לחברה מובילה בתחום הקוסמטיקה, התמרוקים ותוספי התזונה, ולהיות חלק מצוות שמוביל את החדשנות ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרושים יועצי תקשורתללקוחות בתחומי הבריאות, צרכנות וטכנולוגיהמשרה מלאה בתל אביב דרישות: ניסיון של לפחות שלוש/ארבע שניםיכולות כתיבה וניסוח ברמה גבוההיכולת ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a OPERATION SHIFT MANAGER.Youll work in an exciting environment alongside some of the most innovative people ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a reliable and efficient Administrative Assistant to join our team for maternity leave. The ideal candidate will ...
הצגת משרות נוספות