לחברת הגנה טכנולוגית מובילה דרוש/ה Help desk בעל רמת ידע טכנית גבוהה להיות חלק מצוות שירותי ה-IT של החברה בבית שאן. הצוות מספק תמיכת IT לעובדי החברה, האחראים על ציוד המשתמש, החשבונות ועוד.
התפקיד כולל:
לספק תמיכה למשתמשי הקצה, לפתור בעיות טכניות ולספק סיוע טכני.
מענה לבקשות לסיוע טכני (באופן אישי, באמצעות טלפון, מייל ומרכז תמיכה בכרטיסים).
פתרון תקלות בסיסי של מתגי רשת המשרדים המקומיים, נקודות הגישה והמדפסות.
התקנה ופתרון בעיות בציוד למשתמשי קצה, תוכנה, חומרה, מולטימדיה ומערכות טלקומוניקציה.
ניהול משתמשים, קבוצות והרשאות בכל מערכות/שירותי החברה.
לפקח ולעבוד עם מערכת התמיכה של Help desk כרטוס (Freshservice).
פיתוח ותחזוקה של סקריפטים לאוטומציה לייעול תהליכי IT (Batch, PS Python ).
יצירת מאמרי מאגר ידע ותיעוד על פתרונות מיושמים ותצורות מערכת.
לספק סיוע טכני בתוכנה וחומרה.
התפקיד בבית שאן וכולל נסיעות לאתרים האחרים של החברה מעת לעת.
א-ה 8:00-17:00 +ש.נ
התפקיד כולל:
לספק תמיכה למשתמשי הקצה, לפתור בעיות טכניות ולספק סיוע טכני.
מענה לבקשות לסיוע טכני (באופן אישי, באמצעות טלפון, מייל ומרכז תמיכה בכרטיסים).
פתרון תקלות בסיסי של מתגי רשת המשרדים המקומיים, נקודות הגישה והמדפסות.
התקנה ופתרון בעיות בציוד למשתמשי קצה, תוכנה, חומרה, מולטימדיה ומערכות טלקומוניקציה.
ניהול משתמשים, קבוצות והרשאות בכל מערכות/שירותי החברה.
לפקח ולעבוד עם מערכת התמיכה של Help desk כרטוס (Freshservice).
פיתוח ותחזוקה של סקריפטים לאוטומציה לייעול תהליכי IT (Batch, PS Python ).
יצירת מאמרי מאגר ידע ותיעוד על פתרונות מיושמים ותצורות מערכת.
לספק סיוע טכני בתוכנה וחומרה.
התפקיד בבית שאן וכולל נסיעות לאתרים האחרים של החברה מעת לעת.
א-ה 8:00-17:00 +ש.נ
דרישות:
2+ שנות ניסיון בעבודה בHelp Desk -חובה
ידע טוב וכישורי פתרון בעיות עבור Microsoft OS- חובה.
היכרות עם רכיבי חומרה (מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, מתג, חומת אש, שרתים).
היכרות עם מערכות פריסת תוכנה.
הבנה טובה של סביבת IT backend (GPO,MFA, Active Directory, O365, מערכות פריסת תוכנה ) – חובה.
כישורי תקשורת גדולים לתקשורת עם עובדים, VIP’s ובתוך קבוצת IT- חובה.
הכרת רכיבי ותשתית רשת (LAN/Wan, TCP/IP, DHCP, DNS).
הכרת עקרונות ונהלי אבטחת מידע.
מיומנויות ריבוי משימות ויכולת עבודה תחת לחץ.
מונע מעצמו ובעל מוטיבציה.
היכרות עם Office365 Admin Center, Zoom/MS Teams, Anti-Virus/EDR, DUO, EPM, OPSWAT, Kiteworks.
כישורי תקשורת: נדרשת אנגלית ברמה גבוהה (בעל פה ובכתב). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
2+ שנות ניסיון בעבודה בHelp Desk -חובה
ידע טוב וכישורי פתרון בעיות עבור Microsoft OS- חובה.
היכרות עם רכיבי חומרה (מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, מתג, חומת אש, שרתים).
היכרות עם מערכות פריסת תוכנה.
הבנה טובה של סביבת IT backend (GPO,MFA, Active Directory, O365, מערכות פריסת תוכנה ) – חובה.
כישורי תקשורת גדולים לתקשורת עם עובדים, VIP’s ובתוך קבוצת IT- חובה.
הכרת רכיבי ותשתית רשת (LAN/Wan, TCP/IP, DHCP, DNS).
הכרת עקרונות ונהלי אבטחת מידע.
מיומנויות ריבוי משימות ויכולת עבודה תחת לחץ.
מונע מעצמו ובעל מוטיבציה.
היכרות עם Office365 Admin Center, Zoom/MS Teams, Anti-Virus/EDR, DUO, EPM, OPSWAT, Kiteworks.
כישורי תקשורת: נדרשת אנגלית ברמה גבוהה (בעל פה ובכתב). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.