תיאור הפעילויות והמטלות המרכזיות בתפקיד:
. ניהול מספר יומנים למנהלים בכירים במקביל
מענה טלפוני ויירוט של מספר שיחות במקביל
קבלת אורחים- ליווי פיסי לחדר ישיבות וחזור ללובי הבניין
ארגון חדר ישיבות- העלאת חומרים, הגשת כיבוד ושתיה
הזמנת ציוד משרדי
רישום לכנסים
פתיחת תקלות למחלקת אחזקה וניהול מעקב עד לסיום טיפול
תפעול HAPPY HOUR / הרמות כוסית חטיבתיות (קבלה וארגון של הכיבוד ובסוף האירוע -סידור האזור)
חלוקת מתנות לכלל עובדי החטיבה בחגים
סידור אישורי כניסה וחניות לאורחים באמצעות מערכת ממוכנת
יש 2 תקנים למשרה בוקר וערב אבל השעות לא גמישות בכל תפקיד
שעות עבודה לתקן של הבוקר 7:30-17:00- לא גמיש, עם נכונות לש”נ לפי הצורך.
. שעות עבודה לתקן של הערב 11:00-20:00 לא גמיש, עם נכונות לש”נ לפי הצורך.
ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-, בייחוד בניהול יומן עד לפרטים הקטנים: הקמת זימונים, מעקב
אחר קבלת חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מספר גורמים במקביל וכיו”צ- חובה
יחסי אנוש מצוינים
יוזמה ויצירתיות
גישה שירותית וחיובית
יכולת עבודה עצמאית
שליטה באופיס- וורד, אקסל, PPT
שליטה במערכת SAP -יתרון
אנגלית ברמה טובה
מאפייני אישיות:
ייצוגי.ת, דיסקרטי.ת, נעים.ה, אינטליגנטי.ת, וורבלי.ת, בעל.ת יכולת התנסחות נאותה במייל, ראש גדול
נכונות לעבודה במשרה מלאה בשעות 7:30-17:00 או 11:00-20:00 ללא גמישות! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.