ניתוב, הובלה וטיפול בפניות למוקד שירות הלקוחות באמצעות ערוצי המדיה והדיגיטל השונים.
טיפול במגוון רחב של לקוחות כגון: לקוחות פוטנציאלים/לקוחות בתהליך מכירה/לקוחות לאחר התקנה.
ביצוע מעקב פניות במערכות הדיגיטל ושמירה על SLA לפי הנהלים
תיווך ותיאום בין הלקוח לבין הגורמים הרלוונטיים בחברה בנושאים שירותיים, תפעוליים וכספיים לפי הצורך.
הטמעת תהליכי אוטומציה במערכות הדיגיטל.
טיפול בתלונות לקוח ושימור לקוחות.
טיפול במגוון רחב של לקוחות כגון: לקוחות פוטנציאלים/לקוחות בתהליך מכירה/לקוחות לאחר התקנה.
ביצוע מעקב פניות במערכות הדיגיטל ושמירה על SLA לפי הנהלים
תיווך ותיאום בין הלקוח לבין הגורמים הרלוונטיים בחברה בנושאים שירותיים, תפעוליים וכספיים לפי הצורך.
הטמעת תהליכי אוטומציה במערכות הדיגיטל.
טיפול בתלונות לקוח ושימור לקוחות.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה רלוונטי מעולמות השירות/ מענה בדיגיטל/ העולם הטכני/ C.S- חובה
דוברי שפות נוספות ברמת דיבור וכתיבה – יתרון
תואר ראשון יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בתפקיד דומה רלוונטי מעולמות השירות/ מענה בדיגיטל/ העולם הטכני/ C.S- חובה
דוברי שפות נוספות ברמת דיבור וכתיבה – יתרון
תואר ראשון יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.