קבוצת UMI הקבוצה המובילה בתחומה מגייס/ת למחלקת חווית לקוח תומך/ת דיגיטל למשרה הכוללת מתן מענה ראשוני ללקוחות באתרי הקבוצה ורשתות חברתיות,
הפקת דו”חות, ליווי צמוד של פרויקטים אגפיים חוצי ארגון על מערכות בהובלת אגף חווית הלקוח, הדרכה וסיוע בהטמעת מערכות האגף בקבוצה, אפיון ובניית תהליכים מול ספקי שרות, ממשקי עבודה צמודים מול מנהלים בארגון.
משרה מלאה ימים א’-ה’
הפקת דו”חות, ליווי צמוד של פרויקטים אגפיים חוצי ארגון על מערכות בהובלת אגף חווית הלקוח, הדרכה וסיוע בהטמעת מערכות האגף בקבוצה, אפיון ובניית תהליכים מול ספקי שרות, ממשקי עבודה צמודים מול מנהלים בארגון.
משרה מלאה ימים א’-ה’
העבודה במטה הקבוצה בלוד(קו”ח מלוד והסביבה)
דרישות:
שירותיות ברמה גבוהה, התנסחות ברמה גבוהה בכתב ובע”פ, רקע טכני מתאים, שליטה במערכות אופיס, יכולת עבודה בריבוי משימות, אנגלית ברמה גבוהה.
עובד/ת חברה מהיום הראשון, שכר גבוה + עמלות, אפשרויות קידום נרחבות,
חדר אוכל / ארוחות מסובסדות, ביטוח בריאות לעובדים, מתנות, אירועי רווחה, ימי גיבוש ועוד
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
שירותיות ברמה גבוהה, התנסחות ברמה גבוהה בכתב ובע”פ, רקע טכני מתאים, שליטה במערכות אופיס, יכולת עבודה בריבוי משימות, אנגלית ברמה גבוהה.
עובד/ת חברה מהיום הראשון, שכר גבוה + עמלות, אפשרויות קידום נרחבות,
חדר אוכל / ארוחות מסובסדות, ביטוח בריאות לעובדים, מתנות, אירועי רווחה, ימי גיבוש ועוד
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.