פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Required Executive Assistant Office Manager
We build peer groups, organizations, families, and teams that PERFORM. We enhance team performance and agility by creating cultures of open communication, collaboration, harmony, human connection, and authenticity. Our facilitators operate both locally and internationally, utilizing various tools for group facilitation, management, conflict resolution, emotional intelligence development, and more.
We are looking for our new Executive Assistant & Office Manager who will take full ownership of all administrative aspects of the organization, ensure smooth and optimal client pipeline management, and join our mission to bring individuals and groups into inner alignment and interpersonal harmony.
Responsibilities-
Client Management- Supporting clients directly as the go-to person for all needs, including daily administration, calendar management, project coordination, and preparing presentations and documents.
Accounting Management- Client billing, feedback collection, travel reports, and expense management.
Supports organizational projects, including writing proposals, diagnostic interviews, organizational reports, and developing material for clients.
Personal Management- Supporting the executive team’s ongoing needs.
Final Words- This is not a usual workplace. We are a family-owned boutique firm, and our business is to take family communication and dynamics to the next level of openness and authenticity, so get ready to GROW with us and with our clients.
Its a unique opportunity to work closely with world-renowned business leaders and companies and gain experience and knowledge from one of the leading firms in Israel in the field of change management.

Requirements:
Exemplary organizing, planning, and time management skills. Proven ability to manage tasks and processes at the highest level.
Outstanding verbal and written communication skills in English and Hebrew- A MUST!
Proactive & results-oriented Mindset- Execution, quick response, and clearing tasks off the table.
Self-Learning- Ability to quickly learn and understand new systems and new working methods.
Interpersonal Skills- This is our business. Open, transparent, and active communication. Eye contact.
Ability to work in a Flexible, Dynamic, and Changing Environment work under pressure and deliver quick communication with a fast turnaround.
Ability to interact with high-profile clients and executives.
Computer Skills- Full proficiency in Office and Google applications, CRM systems, project management, and task management systems.
Employment Terms and Scope-
25% time Position, approximately 10 hours a week. 4,000 per month
Hybrid Work- 70% remote. Occasional meetings in Tel Aviv and working on client sites in Israel and abroad.
Performance-Based Bonuses- Sales-related bonuses up to 15% of the service contract value.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
משמרות
פורסם לפני 2 שבועות
מתן מענה לכל הפניות מכל הגורמים בפרק זמן מוגדר על פי נהלי המחלקה. ניהול המשימות במחלקה וחלוקת הביצוע לכל עובדי ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 שבועות
לחברה העוסקת במימוש זכויות בתחום הביטוח הלאומי דרוש/ה מנהל /ת מחלקת תפעולמשרה מעניינת ומגוונת בתחום עם המון עשיה והתפתחות אישית.תיאור ...
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
עוגן הוא גוף פיננסי-חברתי ללא מטרות רווח, שפועל לקידום הזדמנויות משנות חיים עבור משפחות ויחידים, בעלי עסקים קטנים ומלכ”רים. אלה, ...
דוברי שפות
גדרהיבנהראשון לציון
פורסם לפני חודש 1
דרוש/ה נציג/ת שירות וגביה למחלקת שכר לימוד במרכז האקדמי פרס, רחובות. תיאור התפקיד: מתן שירות לסטודנטים בנושא שכר לימוד בכל ...
דוברי שפות
אריאל
פורסם לפני 2 חודשים
לחברה מובילה בתחום המזון, דרוש/ה מנהל /ת מרלוג למפעל באזור אריאל.*תיאור התפקיד:*– ניהול ושיפור תהליכי עבודה במרלוג.– אחריות על ניהול ...
פורסם לפני 2 חודשים
פיתוח מיומנויות מקצועיות ואישיות של המודרכים. הענקת לימוד הקשור לתפקיד העובד, למטרותיו ולשיפור יכולותיו. לחדד את הבעיות שעלו או עלולות ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 2 חודשים
הזדמנות להצטרף לחברה מובילה בתחום ביצוע פרויקטים בחשמל!אנו מחפשים חשמלאים מקצועיים בעלי ניסיון, למשרה מלאה באזורים שונים ברחבי הארץ.מה אנחנו ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
דרוש ר”צ מחלקת שירות לקוחות.הגדרת התפקיד:ראש הצוות אחראי על צוות בתוך מחלקת שירות לקוחות.התפקיד כולל ניהול יומיומי של הצוות, תיעדוף ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
בתל אביב, לחברה צעירה, דינמית, טכנולוגית ומתקדמת העוסקת בפיתוח, ניהול ושיווק נכסים מניבים, דרוש /ה מנהל /ת משרד!במסגרת התפקיד:עבודה מול ...
דוברי שפות
נתניה
פורסם לפני 2 חודשים
במסגרת התפקיד:ניהול שוטף של פעילות המשרד ואדמיניסטרציה.טיפול בתחומים של כוח אדם ורכש.העבודה ממוקמת במשרדי החברה בנתניה בימים ראשון עד חמישי בין ...
תדביק בע"מ
דוברי שפות
זכרון יעקב / בנימינהחיפהטבריהיוקנעם / רמת ישיעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני 2 חודשים
אחריות על תוכניות עבודה למספר מחלקות ביצור.מעקב אחר ביצוע התוכנית תוך התאמות נדרשות ע”פ אילוצים.תהליך מתמיד של ארגון וייעול תוכנית ...
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת הסעות מובילה מהמרכז, דרושים/ות נהגים/ות אוטובוס / מיניבוס לעבודה קבועה באזור המרכז.היקף משרה מלאה / חלקית / סופי שבוע.אפשרות ...
קיסריה
פורסם לפני יותר מחודש
אנחנו מחפשים אתכם /ן, בעלי /ות תודעת שירות גבוהה, יכולות סדר וארגון גבוהות והנעת צוותים. סביבת עבודה מרתקת, מהנה ובעלת ...
היברידי
חיפה
פורסם לפני יותר מחודש
תכנון וארגון תוכנית הפרויקט. הוצאה לפועל של המפגשים/סמינרים/סיורים בתיאום עם הצוות הרלוונטי)מנחות, מרצים אורחים וכו(לצד בניית וניהול תקציב הפעילות. ניהול ...
הצגת משרות נוספות