מנהל /ת פרוייקטים שירות לקוחות ותמיכה עבור ארגון יציב בתל אביב.
התפקיד כולל: תכנון, ניהול, יישום ובקרה של פרויקטי שירות מורכבים וחדשניים, הובלת מהלכים חוצי ארגון בעולמות השירות, שימור וחווית לקוח. איסוף צרכים עסקיים, אפיון תהליכי עבודה, הגדרת מסעות לשיפור חוויית לקוח, עמידה ביעדים ניתוח ואנליזת נתונים ועוד.
דרישות:
– 5 שנות ניסיון בניהול פרויקטים בארגונים גדולים בתחום הלקוחות/השירות
– היכרות עם תהליכים ומערכות שירות ומכירה ( BI, CRM, ניהול ידע)
– יכולת אנליזה מתקדמת בEXCEL וPOWER POINT
– יכולת ניהול משימות וממשקים רבים, חיצוניים ופנימיים
– תואר ראשון, יתרון לתואר בהנדסת תעשייה וניהול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– 5 שנות ניסיון בניהול פרויקטים בארגונים גדולים בתחום הלקוחות/השירות
– היכרות עם תהליכים ומערכות שירות ומכירה ( BI, CRM, ניהול ידע)
– יכולת אנליזה מתקדמת בEXCEL וPOWER POINT
– יכולת ניהול משימות וממשקים רבים, חיצוניים ופנימיים
– תואר ראשון, יתרון לתואר בהנדסת תעשייה וניהול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.