לחברה מובילה בתחום ייבוא ושיווק מוצרי בטיחות ואביזרי מיגון, דרוש רפרנט רכש ואדמיניסטרציה.
התפקיד כולל:
– תפעול דרישות רכש מהמחלקות השונות בחברה
– ניהול משא ומתן מול ספקים חדשים וקבועים
– הפקת הזמנות רכש ומעקב הספקות
– הזנת תעודות משלוח וחשבוניות למערכת הנהלת חשבונות ומלאים
– טיפול אדמניסטרטיבי בצי הרכבים של החברה (רשיונות, ביטוחים, טיפולים וכו)
– מתן מענה אדמניסטרטיבי שוטף לצרכי המשרד לרבות רכש, תפעול ותחזוקת מערכות (ציוד משרדי, ספקי אינטרנט ותקשורת)
– אישור תשלומים לספקים והתנהלות מול מחלקת הנהלת חשבונות של החברה.
התפקיד כולל:
– תפעול דרישות רכש מהמחלקות השונות בחברה
– ניהול משא ומתן מול ספקים חדשים וקבועים
– הפקת הזמנות רכש ומעקב הספקות
– הזנת תעודות משלוח וחשבוניות למערכת הנהלת חשבונות ומלאים
– טיפול אדמניסטרטיבי בצי הרכבים של החברה (רשיונות, ביטוחים, טיפולים וכו)
– מתן מענה אדמניסטרטיבי שוטף לצרכי המשרד לרבות רכש, תפעול ותחזוקת מערכות (ציוד משרדי, ספקי אינטרנט ותקשורת)
– אישור תשלומים לספקים והתנהלות מול מחלקת הנהלת חשבונות של החברה.
פרטים נוספים:
– העבודה במשרדי החברה שביקנעם המושבה
– שעות עבודה: 17:00 08:00 (אפשרות למשרה חלקית)
– הגעה עצמאית לעבודה וממנה
– המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. המודעה כתובה בלשון זכר, אך פונה לכל המינים.
דרישות:
– ניסיון מקצועי בביצוע תפקיד דומה (יתרון)
– הבנת תהליכי רכש וחשבונאות
– יכולת עבודה לפי משימות ונהלים
– יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת תוכנות OFFICE (חובה)
– סדר ארגון וקליטה מהירה
– ידעת בתוכנת חשבשבת (יתרון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון מקצועי בביצוע תפקיד דומה (יתרון)
– הבנת תהליכי רכש וחשבונאות
– יכולת עבודה לפי משימות ונהלים
– יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת תוכנות OFFICE (חובה)
– סדר ארגון וקליטה מהירה
– ידעת בתוכנת חשבשבת (יתרון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.