כחלק מניהול תהליכי מכירה בחברה, נדרש הליך אישור, בדיקה, ניתור וניתוב הזמנות, התפקיד כולל:
– בדיקת הזמנות מכירה במערכת ה CRM של החברה, ע”פ פרמטרים ונהלים כתובים
– ניתוב הזמנות בין התחנות השונות בחברה בהתאם לסוג ההזמנה והפעולות הנדרשות להמשך
– תיווך בין מחלקת מכירות למחלקת לוגיסטיקה בחברה
– בדיקת הזמנות מכירה במערכת ה CRM של החברה, ע”פ פרמטרים ונהלים כתובים
– ניתוב הזמנות בין התחנות השונות בחברה בהתאם לסוג ההזמנה והפעולות הנדרשות להמשך
– תיווך בין מחלקת מכירות למחלקת לוגיסטיקה בחברה
פרטים נוספים:
– העבודה במשרדי החברה שביקנעם המושבה
– שעות עבודה: 08:00-17:00 (ללא גמישות בשעות העבודה וללא צורך בשעות נוספות)
– הגעה עצמאית לעבודה וממנה
– המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. המודעה כתובה בלשון זכר, אך פונה לכל המינים.
דרישות:
– יכולת עבודה ע”פ נהלים בצורה מדוייקת
– יכולת בדיקת והשוואת נתונים ברמה גבוהה
– יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
– יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ברמה גבוהה (חובה)
– סדר ארגון וקליטה מהירה ברמה גבוהה
– ידע בתוכנת CRM ZOHO (יתרון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– יכולת עבודה ע”פ נהלים בצורה מדוייקת
– יכולת בדיקת והשוואת נתונים ברמה גבוהה
– יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
– יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ברמה גבוהה (חובה)
– סדר ארגון וקליטה מהירה ברמה גבוהה
– ידע בתוכנת CRM ZOHO (יתרון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.