התפקיד עוסק בניהול האיכות והבקרה בתחום הקפה, מטרתו לשמור ולהקדיש תשומת לב לרמת השירות והמוצר, מספק ללקוחות חוויית קפה מקצועית ואיכותית.
אחריות ותחומי עיסוק:
ניהול תיק לקוחות: ניהול ידע מקצועי, פתרון בעיות והתאמה לצרכי הלקוח, במטרה לשדרג את חוויית הלקוח.
שירות לקוחות: מעקב אחר ביצועים והתמדה בטיפול בלקוחות מתחילת הפנייה ועד לסגירת הטיפול
אחריות ותחומי עיסוק:
ניהול תיק לקוחות: ניהול ידע מקצועי, פתרון בעיות והתאמה לצרכי הלקוח, במטרה לשדרג את חוויית הלקוח.
שירות לקוחות: מעקב אחר ביצועים והתמדה בטיפול בלקוחות מתחילת הפנייה ועד לסגירת הטיפול
דרישות:
ניסיון בהדרכה- חובה
ניסיון כבריסטה ומיומנות בתפקיד- יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות
ידע מובנה בעולמות הקפה
היכרות עם מכונות קפה
רישיון נהיגה- חובה
למידה מהירה
ניהול עצמי: עצמאות, עמידה בזמנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בהדרכה- חובה
ניסיון כבריסטה ומיומנות בתפקיד- יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות
ידע מובנה בעולמות הקפה
היכרות עם מכונות קפה
רישיון נהיגה- חובה
למידה מהירה
ניהול עצמי: עצמאות, עמידה בזמנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.