פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
the all-in-one platform for hospitality businesses to automate and optimize every aspect of their operations. With purpose-built technology, industry-wide expertise, and an R&D team of 200+ engineers, ensures that hospitality businesses can streamline and achieve growth, while delivering the best value to guests. With a complete suite of features and 150+ industry partners, including major booking OTAs like Airbnb, Vrbo, Booking.com, Tripadvisor, Expedia, Hopper, Google Travel, and many more, transforming the hospitality industry with innovative solutions.

Today, has 15 offices and 700+ team members across the globe.

The For Hosts Lite Customer Experience Specialist’s responsibilities include resolving customer queries, recommending solutions, and guiding product users through features and functionalities. To be successful in this role, you should be an excellent communicator whos able to earn our clients trust.

This role will be expanding into a Shift Manager role within a few months following the necessary certification.

The perfect Customer Experience Shift Manager has a strong technical orientation and is eager to help, has very strong communication skills, and is not afraid of being creative and thinking outside the box.

Responsibilities
Responding to customer queries in a timely and accurate way, via email mostly but can also be via virtual meetings.
Providing step-by-step technical help, both written and verbal, with great attention to detail.
Troubleshooting customer issues, solving problems, and helping with queries about their account.
Managing and supervising remote team members by assigning tasks and reviewing their compliance with the shifts needs.
Work closely with the Operations and Management Teams to provide help in managing escalations, Support Specialists’ schedules within their shifts, and meet the KPIs protocols.
Work closely with the Team Leader/s to continuously improve and support the department’s goals and shift operations.

Requirements:
Bachelors Degree
Native English/Near-native speaker (or mother tongue)
At least 2 years experience in a similar role
Flexibility in working under a Hybrid model in our Israel HQ offices.
Tech-savvy and high written communication skills – strong computer skills – a must.
Ability to adapt to a fast-paced, changing environment
Ability to understand, investigate, and articulate any potential issues, as well as resolve such issues
Ability to use judgment and think outside the box
Customer orientation and the ability to go the extra mile to engage customers
Empathetic, helpful, and positive attitude
Fast learner, autodidact
Hardworking, able to work in a deadline-driven environment with multi-tasking functionalities.
Experience working with ticketing systems, technical tools, chatbots, etc.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
The Tier 1-2 Technical Support Engineer will serve as the first point of contact for customers and internal users, providing ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
Power the Future with us! SolarEdge (NASDAQ: SEDG), is a global leader in high-performance smart energy technology, with over 5000 ...
פורסם לפני יותר מחודש
This is your opportunity to get on the rocket ship and join a company that is building a cutting-edge enterprise ...
פורסם לפני יותר מחודש
Join our growing team as a Customer Onboarding Manager! In this critical role, you’ll be the champion for our new ...
דוברי שפות
ראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
חברה המפתחת מוצרים טכנולוגים לניהול ציי רכב, מגייסת נציגים.ות למוקד תמיכה טכניתאחריות: מענה לפניות לקוחות החברה בנושאים טכניים תוך עמידה ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a dynamic and experienced Senior Solution Engineer and Tech Support Lead to join our global team. This ...
פריוריטי סופטוור בעמ
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
Manage customer queries and requests to ensure a positive customer experience. Serve as the primary point of contact for assigned ...
פספורטכארד ישראל
משמרות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניה
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול צוות עובדים והבאתם לעמידה ביעדים –ישיבות צוות, משובים, פידבקים בשוטף, שיבוץ למשימות, ניהול ובקרה על תיבות העבודה ותחקיריםאחריות על ...
אורשייד מערכות בקרת אור יום
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול לו”ז צוות טכנאים ואנשי שטחתיאום ימי עבודה לצוותי קבלניםמתן מענה לדיירים ולקוחותמעקב אחר התקדמות בפרויקטים וגבייה מלקוחות
פורסם לפני יותר מחודש
Massivit 3D, the leading provider of large-format high-throughput 3D printers, is dedicated to revolutionizing the manufacturing industry through cutting-edge technologies. ...
היברידי
פורסם לפני יותר מחודש
מתן תמיכה למשתמשי קצה, ליווי, הדרכה למשתמשים, פתרון תקלות, הקמת דוחו”ת ודשבורדים ולכל זה מצטרף לתפקיד סיוע באפיון המוצר ותהליכי ...
חיפהטירת כרמל
פורסם לפני יותר מחודש
למותג רכבים חשמליים יוקרתי דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית.מענה טכני ללקוחות החברה לגבי הרכב וטיפול בתקלות באפליקציית הרכב, הזדמנות מעולה להתברג ...
משמרות
הוד השרוןפתח תקווהראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
אוהבים לנהל שיחות ב-WhatsApp ? יש לך הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה יציבה לטווח הארוך!!בואו להיות חלק מהמוקד הכי שווה! עם תנאים מצויינים ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are a leading cybersecurity company dedicated to providing innovative solutions to cyber threats and protecting our customers critical assets. Our ...
הצגת משרות נוספות