אנו מגייסים תומך/ת Help Desk לארגון גדול בדרום, לא נדרש ניסיון קודם !
במסגרת התפקיד תמיכה פנים ארגונית למשתמשים באמצעות תוכנות של השתלטות מרחוק, ניהול הרשאות ומשתמשים ב- Active Directory , תמיכה בשרתי Exchange, תמיכה במערכות הפעלה של Windows, תמיכה בתקלות רשת ועוד.
העבודה במשרה מלאה בימים ראשון עד חמישי וימי שישי לסירוגין
הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה
נכונות לעבודה לטווח ארוך
ידע במערכות הפעלה ותוכנת OFFICE
תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויחסי אנוש טובים