לחברת הליסינג אופרייט ליס דרוש/ה טכנאי/ת helpdesk למחלקת מערכות מידע בחיפה.
התפקיד כולל: תמיכה בכל משתמשי ואתרי החברה ברחבי הארץ (מרחוק ו/או בשטח), סיוע ביישום פתרונות שונים, ביצוע בדיקות יומיות למערכות, בדיקת גיבויים, תקשורת עם ספקים, קבלת הצעות מחיר, עבודה בהתאם לנהלים ותהליכים, התקנה ותמיכה בכל ציוד המחשוב למשתמשים, סיוע בתמיכה במערך השרתים ובסיס הנתונים הארגוני, חבר צוות פעיל בפרויקטים בתשתיות מחשוב בארגון.
התפקיד כולל: תמיכה בכל משתמשי ואתרי החברה ברחבי הארץ (מרחוק ו/או בשטח), סיוע ביישום פתרונות שונים, ביצוע בדיקות יומיות למערכות, בדיקת גיבויים, תקשורת עם ספקים, קבלת הצעות מחיר, עבודה בהתאם לנהלים ותהליכים, התקנה ותמיכה בכל ציוד המחשוב למשתמשים, סיוע בתמיכה במערך השרתים ובסיס הנתונים הארגוני, חבר צוות פעיל בפרויקטים בתשתיות מחשוב בארגון.
העבודה משלבת משרד ושטח וכוללת רכב.
משרה מלאה שעות נוספות עפ”י צורך ונכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה ובסופי שבוע.
דרישות:
הסמכה כטכנאי מחשבים / 3 שנות ניסיון בארגון מעל 100 משתמשים- חובה.
ניסיון ניהול של אופיס 365- חובה.
ניסיון עם מערכות הפעלה מיקרוסופט WINDOWS – חובה.
שליטה ב- Active Directory- חובה.
ידע בתפעול תקלות במחשבים נייחים וניידים- יתרון משמעותי.
הכרות עם VMware – יתרון.
הכירות עם VEEAM – יתרון.
ניסיון הניהול מרכזיות ותוכנת ניהול מוקד Call Center)- יתרון.
קורס מנהל רשת Microsoft- יתרון.
ידע באבטחת מידע ובפתרונות בתחום- יתרון.
ניסיון בתמיכה בתפנית (מטריקס)- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
הסמכה כטכנאי מחשבים / 3 שנות ניסיון בארגון מעל 100 משתמשים- חובה.
ניסיון ניהול של אופיס 365- חובה.
ניסיון עם מערכות הפעלה מיקרוסופט WINDOWS – חובה.
שליטה ב- Active Directory- חובה.
ידע בתפעול תקלות במחשבים נייחים וניידים- יתרון משמעותי.
הכרות עם VMware – יתרון.
הכירות עם VEEAM – יתרון.
ניסיון הניהול מרכזיות ותוכנת ניהול מוקד Call Center)- יתרון.
קורס מנהל רשת Microsoft- יתרון.
ידע באבטחת מידע ובפתרונות בתחום- יתרון.
ניסיון בתמיכה בתפנית (מטריקס)- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.