מתן תמיכה טכנית ותפעול תקלות חומרה ותוכנה לעובדי החברה. עבודה במוקד שרות טכנולוגי, התקנות מחשבים וציוד מחשב, התקנת תוכנות.
דרישות:
הכשרה:
הכשרה טכנולוגית רשמית – לפחות כטכנאיPC ואו תשתיות.
רקע בחברות ביטוח ו/או סוכנות ביטוח – יתרון.
הכשרה:
הכשרה טכנולוגית רשמית – לפחות כטכנאיPC ואו תשתיות.
רקע בחברות ביטוח ו/או סוכנות ביטוח – יתרון.
דרישות:
ניסיון עבודה כטכנאיPC ואו רשתות – חובה;
ניסיון עבודה של שנה לפחות בתחום ה-PC במרכז תמיכה – Help desk – יתרון;
ניסיון תמיכה טכנית לעובדי החברה בנושאי חיבור לרשת, חיבור לשרתים, הגדרת תחנות – חובה;
תמיכה במערכות מידע ארגוניות, באופיס, בדואר אלקטרוני, הגדרות בדפדפנים – חובה;
היכרות עם תהליכי עבודה בביטוח אלמנטרי ומתן שירות בסביבת ב-AS-400 – יתרון
יכולת עבודה בצוות, ותודעת שירות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.