לארגון מוביל בת”א דרוש/ה מנהל /ת מחלקת שירות לקוחות!
התפקיד כולל:
הובלה וניהול מקצועי ותפעולי של כל פעילוית שירות ושימור הלקוחות של החברה, מעקב ובקרה אחר שגרות ניהול, בניית תהליכים, ניהול עובדים ועוד.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א’-ה’, נדרשת נכונות להגיע 3 פעמים בשבוע לרחובות ופעמיים בשבוע לת”א.
שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
תואר ראשון – חובה.
5 שנות ניסיון בניהול שירות לקוחות – חובה.
שליטה מלאה בOFFICE.
יכולות אנליטיות, תודעת שירות גבוהה.
ידע בטכנולוגיות של שירות לקוחות – CTI, IVR. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תואר ראשון – חובה.
5 שנות ניסיון בניהול שירות לקוחות – חובה.
שליטה מלאה בOFFICE.
יכולות אנליטיות, תודעת שירות גבוהה.
ידע בטכנולוגיות של שירות לקוחות – CTI, IVR. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.