– מתן מענה ותמיכה אדמיניסטרטיבית לעובדי האגף, לסוכנים וסוכנויות, ניהול יומנים, לוחות זמנים, תיאום פגישות והכנת מצגות
– טיפול בחשבוניות כולל הזמנות רכש ועבודה מול ספקים, רווחה, ומעקב אחר משימות לביצוע
– עבודת ממשקים מרובה פנים וחוץ ארגונית
– טיפול בחשבוניות כולל הזמנות רכש ועבודה מול ספקים, רווחה, ומעקב אחר משימות לביצוע
– עבודת ממשקים מרובה פנים וחוץ ארגונית
דרישות:
– ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל ניהול יומנים בסביבת עבודה דינאמית
– ניסיון בעבודה מול מגוון ממשקים
– שליטה בתוכנות OFFICE המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי הכולל ניהול יומנים בסביבת עבודה דינאמית
– ניסיון בעבודה מול מגוון ממשקים
– שליטה בתוכנות OFFICE המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.