פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
We are seeking a highly skilled and experienced Senior Help Desk Administrator to join our IT team. The Help Desk Administrator will be responsible for providing technical support and assistance to our internal employees, as well as managing and maintaining the company’s help desk operations. The ideal candidate will have a strong background in IT and customer service, as well as excellent communication skills and the ability to work well under pressure Responsibilities
* Provide technical support and assistance to employees via tickets, email, and in-person interactions.
* Troubleshoot and resolve technical issues related to hardware, software, and networking
* Manage and maintain the company’s help desk operations, including ticket tracking and resolution
* Collaborate with other IT team members to identify and resolve complex technical issues
* Maintain inventory and documentation of hardware, software, and licenses
* Assist in the development and implementation of IT policies and procedures

Requirements:
* 4+ years of experience in IT and customer service
* Strong understanding of hardware, software, and networking concepts
* Troubleshooting both Windows and macOS operating systems
* Excellent communication (customer orientation) and problem-solving skills
* Ability to work well under pressure and handle multiple tasks simultaneously
* Experience with help desk management and ticket tracking systems (e.g. ServiceNow, Jira Service Desk…)
* Experience in Google Workspace (G-Suite) – Advantage
* Experience in AWS – Advantage
* Experience in VMware environment – Advantage Please submit CV in English

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
Mobileye
מלאה
פורסם לפני 8 שעות
The positionThe Cloud team of the Development Infrastructure (DI) department is responsible for Mobileye’s Cloud infrastructure on AWS and Google Cloud. We ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני שבוע 1
La oportunidad Tendras la oportunidad de asesorar y guiar a los usuarios finales sobre el uso de una amplia gama ...
משמרות
באר שבע
פורסם לפני 2 שבועות
לקבוצת OMC שירותי תשתיות ומחשוב ענן הגדולה בישראל (Kamatera/Clubvps/GNS), דרוש/ה איש תמיכה בתחום הCloud.התפקיד כולל טיפול בתקלות של הלקוחות החברה, ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני 2 שבועות
Job Description   In this position, you will manage production activities (Dry1) to ensure the site meets customer needs and ...
כרמיאל
פורסם לפני 2 שבועות
אחריות כוללת על מערך השרתים, ניהול המשתמשים והתקשורת בחברה. תמיכה טכנית ומתן שירות למשתמשי הקצה בתחומי חומרה, תוכנה, רשתות תקשורת, ...
פורסם לפני 2 שבועות
אבחון ופתרון בעיות חשמל ואלקטרוניקה במערכות בקרה, תוך שימוש בציוד בדיקה וכלי אבחון מתאימים. שימור תיעוד מפורט של פעילויות תחזוקה ...
פורסם לפני 3 שבועות
Artlist is where the creative arts meet technology. If there’s one thing we all have in common, it’s a love ...
חדרהטירת כרמל
פורסם לפני 3 שבועות
איש Help-Desk וסיסטם לתמיכה בלקוחות החברהתמיכה בתחום המחשוב לטיפול בתקלות ותמיכה במשתמשי קצה של לקוחות החברה. העבודה כוללת איתור וטיפול ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני 3 שבועות
How you’ll spend your day •    Utilize Data Sync Manager (DSM) to configure and manage data replication between SAP systems ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני 4 שבועות
How you’ll spend your day   •    Acts as central focal point for business units to cover tasks in AOP ...
Mobileye
פורסם לפני חודש 1
The positionBased in Jerusalem, you will be a part of a dedicated team that is responsible for end point hardware, ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני חודש 1
Qué hará el candidato/a cada día Tareas y funciones principales: •    Visita Atención Primaria  •    Seguimiento de la cartera de ...
הצגת משרות נוספות