עבודה בכפוף למנהל מחלקת עד הבית.
ניהול וביצוע בקרה שוטפת על עובדי עד הבית במחסן.
ניהול הכנה וסידור המשטחים לקראת יציאה ואיסוף ע”י חברות שליחויות.
ביצוע בדיקת חוסרים/עודפים אל מול צ’קר אריזה.
ביצוע בקרות שוטפות של חוסרים/עודפים.
התנהלות מול גורמי תפעול שונים בחברות שליחויות, תיאום איסופי משטחים.
התנהלות מול גורמי תפעול שונים בחברה, מנהלי אריזה,מחסן, הפצה.
דרישות:
נסיון בעבודה במרכז לוגיסטי.
נסיון בעבודה במרכז לוגיסטי.
שליטה ביישומי OFFICE לרבות אקסל, Outlook. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.