חברת קוסמטיקה מובילה מחפשת נציג/ת שירות לקוחות.
היקף המשרה 75 שעות בחודש, יש לבצע את שעות העבודה בין השעות 9:00-16:00.
עבודה היברידית 4 פעמים בשבוע מהבית, יום אחד קבוע מהמשרד.
אחריות במסגרת התפקיד:
מענה על שאלות ופניות של לקוחות באמצעות אימייל וצ’אט באופן מיידי ומקצועי.
מתן מידע אודות מוצרי הקוסמטיקה של המותג, כולל תכונותיהם, היתרונות שלהם, והוראות שימוש.
עזרה ללקוחות בביצוע הזמנות, ביצוע החזרות, וניהול חשבונות של לקוחות.
מעקב אחרי הזמנות של לקוחות ומשלוחים וניהול שוטף של ההזמנות מול המחסן.
טיפול בתלונות, מתן פתרונות ואלטרנטיבות מתאימות בהתאם למגבלות הזמן, ומעקב אחרי תהליך הפתרון עד לסיומו.
תחזוקה ועדכון מאגרי הלקוחות עם מידע מדויק.
היקף המשרה 75 שעות בחודש, יש לבצע את שעות העבודה בין השעות 9:00-16:00.
עבודה היברידית 4 פעמים בשבוע מהבית, יום אחד קבוע מהמשרד.
אחריות במסגרת התפקיד:
מענה על שאלות ופניות של לקוחות באמצעות אימייל וצ’אט באופן מיידי ומקצועי.
מתן מידע אודות מוצרי הקוסמטיקה של המותג, כולל תכונותיהם, היתרונות שלהם, והוראות שימוש.
עזרה ללקוחות בביצוע הזמנות, ביצוע החזרות, וניהול חשבונות של לקוחות.
מעקב אחרי הזמנות של לקוחות ומשלוחים וניהול שוטף של ההזמנות מול המחסן.
טיפול בתלונות, מתן פתרונות ואלטרנטיבות מתאימות בהתאם למגבלות הזמן, ומעקב אחרי תהליך הפתרון עד לסיומו.
תחזוקה ועדכון מאגרי הלקוחות עם מידע מדויק.
דרישות:
ניסיון כנציג/ת שירות לקוחות – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית, עם חיוך, סבלנות ושירותיות ברמה גבוהה, יכולות טכניות גבוהות ויכולת עבודה עם כמה מערכות במקביל.
יכולת לטפל במשימות מרובות, לתת עדיפויות, ולנהל את הזמן באופן יעיל.
ניסיון בעבודה עם מערכות Shopify ו/או Gorgias יתרון.
שליטה בשפה האנגלית יתרון (השירות ניתן בעברית אך המערכות באנגלית). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון כנציג/ת שירות לקוחות – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית, עם חיוך, סבלנות ושירותיות ברמה גבוהה, יכולות טכניות גבוהות ויכולת עבודה עם כמה מערכות במקביל.
יכולת לטפל במשימות מרובות, לתת עדיפויות, ולנהל את הזמן באופן יעיל.
ניסיון בעבודה עם מערכות Shopify ו/או Gorgias יתרון.
שליטה בשפה האנגלית יתרון (השירות ניתן בעברית אך המערכות באנגלית). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.