לחברה מובילה בתחום העיצוב והלייף סטייל בתל אביב דרוש/ה אחראי /ת אדמניסטרציה והזמנות, בעל/ת מוטיבציה, שירותיות ומקצועיות!
מה התפקיד כולל?
– ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות המשרד כולל מענה טלפוני, מיילים ועבודה מול סוכני החברה.
– מענה ושירות ללקוחות קיימים כולל אחריות על הזמנות החברה, הקלדת נתונים בפריוריטי, מעקב משלוחים ללקוחות עדכון מלאים ועוד..
– הנהלת חשבונות בסיסית- טיפול בחשבוניות מרכזות ללקוחות, קבלות, התאמות וגביה
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
**סביבה נעימה ומשפחתית, חניה צמודה, תפקיד מעניין עם אפשריות לצמיחה!
דרישות:
– ניסיון בתפקיד דומה- חובה.
– שליטה בתוכנות באופיס ואקסל ברמה בסיסית – חובה.
– ידע בסיסי בהנהלת חשבונות כולל: חשבוניות מרכזות, קבלות, התאמות וגביה.
– שליטה על תוכנות סאפ ופריוריטי- יתרון משמעותי.
– יחסי אנוש מעולים, מוסר עבודה גבוה, תודעה שירותית ותקתקנות, רצון לעבודה לטווח הארוך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון בתפקיד דומה- חובה.
– שליטה בתוכנות באופיס ואקסל ברמה בסיסית – חובה.
– ידע בסיסי בהנהלת חשבונות כולל: חשבוניות מרכזות, קבלות, התאמות וגביה.
– שליטה על תוכנות סאפ ופריוריטי- יתרון משמעותי.
– יחסי אנוש מעולים, מוסר עבודה גבוה, תודעה שירותית ותקתקנות, רצון לעבודה לטווח הארוך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.