ניהול תהליך הרכש מרגע הזמנת הטובין ועד לקבלתם
השוואת הצעות מחיר, מו"מ עם ספקים וחתירה לתנאים מסחריים מיטביים
פתיחת ספקים חדשים במערכת ובקרה על הסכמים קיימים
טיפול בחשבוניות רכש והתאמה מול הזמנות ומסמכי קבלה
התאמות ספקים ולקוחות, הפקת דוחות כספיים שוטפים
עבודה מול מחלקת כספים, מנהלי תחומים, וממשקים נוספים בארגון
סיוע במשימות שוטפות במחלקת הנה"ח לפי הצורך

Back Office - כספים|גבייה|כספים / שוק ההון|לוגיסטיקה / שילוח|מנהל/ת חשבונות|פקיד/ת רכש|רכש
אשקלוןיבנהקרית גת / קרית מלאכירחובות / נס ציונה/ גדרה
דוברי שפות
פורסם לפני 3 ימים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

JobShop
דוברי שפות
אזור השרוןאילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 3 ימים
לחברה יציבה וצומחת בתחום האנרגיה בהרצליה פיתוח דרושה גזברית עם ניסיון קודם לעבודה מגוונת מול בנקים ולקוחות.המשרה כוללת אחריות תפעולית ...