תמיכה טכנית במשתמשים.
אחראיות על מתן פתרונות לבעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנות ורשתות, וסיוע למשתמשים בפתרון תקלות טכניות שונות.

Help Desk / תמיכה|הייטק-כללי|טכנאי/ת מחשבים|מנהל/ת רשת
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןנתניה
דוברי שפות
רמת שכר
10,000
פורסם לפני 14 שעות
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד