דרוש/ה HELP DESK עם תודעת שירות גבוהה לארגון גדול ומוביל באזור השרון ??
? אם את/ה שירותי/ת, טכנולוגי/ת, ובא לך לנהל מהשטח ולהשפיע – זו ההזדמנות שלך!

Help Desk / תמיכה|הייטק-כללי|טכנאי/ת מחשבים|מנהל/ת רשת
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחיפהנתניה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני 3 שבועות
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד