מחפשים תפקיד מעניין עם השפעה אמיתית על חווית הלקוח? הצטרפו אלינו!
סלקום מגייסת נציג/ה תמיכה לפני הפעלה
במסגרת התפקיד תיתנו מענה לטכנאים ואנשי השטח, הפונים בערוצי המענה במשל"ט.
ותטפלו בפניות של לקוחות בנושאי שירות ושימור ביום ביקור הטכנאי.
עמידה ביעדים אישיים ותמריצים חודשיים.
ביצוע שיחות עם לקוחות בכל הקשור לעולמות הטכנאים.
שעות פעילות: א'-ה' 08:00-18:00 – עבודה במשמרות + שישי לסירוגין 08:00-13:00
למה כדאי לך להצטרף אלינו?
אצלנו תיהנו מהליך גיוס אישי קצר ונוח,
קליטה כעובדי חברה מהיום הראשון
כלים להתפתחות וקידום מקצועי,
ארוחות מסובסדות, שירותי תקשורת וטלוויזיה בתנאים מיוחדים, נופשים ואירועי חברה סופר מושקעים וכל מה שאתם /ן אוהבים /ות.
נשמח להכיר, שלחו קו"ח!

Back office - שירות לקוחות|אקדמאי/ת|חייל/ת משוחרר/ת|טלפן/ית|כללי|משרות כלליות|שירות לקוחות
זכרון יעקב / בנימינהחיפהטבריהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריות
משמרות
רמת שכר
10,000
פורסם לפני 2 ימים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד