לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה רכז/ת שירות ומכירה לתפקיד מאתגר בעל שליחות בחיפה.
התפקיד כולל:
– התנהלות שוטפת מול הלקוחות ועובדי הסניף.
– שיבוץ מטפלים בבית המטופל וקביעת ביקור ראשוני של עובד סוציאלי.
– מתן הסבר על שירותי החברה ללקוחות חדשים.
– סיוע בטיפול בגבייה וסגירת מעגלי שירות.
– מענה טלפוני וקבלת קהל.
– אדמיניסטרציה שוטפת.
– התנהלות מול ממשקים רבים.
משרה מלאה, 08:00-16:30, ימי שישי אחת לחודש ובהתאם לצורך.
תנאים טובים של חברה גדולה, הכוללים – ארוחות מסובסדות, גיבושים ונופשי חברה, מתנות, בונוסים, קרן השתלמות, אופק ניהולי ועוד.
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה / שירות / שימור לקוחות – חובה.
– שליטה ביישומי מחשב – חובה.
– יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות ומסירות.
– נכונות לימי שישי ושעות נוספות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה / שירות / שימור לקוחות – חובה.
– שליטה ביישומי מחשב – חובה.
– יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות ומסירות.
– נכונות לימי שישי ושעות נוספות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.