לקבוצת OMC, המובילה בתחום השרתים הוירטואלים ושירותי ענן, דרושים/ות תומכי/ות IT!
התפקיד כולל תמיכה בלקוחות קצה, במשתמשים ובכל מערכות המחשוב, עבודה בסביבה וירטואלית, סביבת Domainטיפול בתקלות Outlook, סורקים, תחזוקת שרתים, Office 365, עבודה עם AD, גיבויים ;(acronis, veeam) ועוד.
התפקיד יכול להתאים למי שבתחילת דרכו המקצועית בתחום ומחפש ארגון מחבק לגדול ולהתפתח בו.
התפקיד כולל תמיכה בלקוחות קצה, במשתמשים ובכל מערכות המחשוב, עבודה בסביבה וירטואלית, סביבת Domainטיפול בתקלות Outlook, סורקים, תחזוקת שרתים, Office 365, עבודה עם AD, גיבויים ;(acronis, veeam) ועוד.
התפקיד יכול להתאים למי שבתחילת דרכו המקצועית בתחום ומחפש ארגון מחבק לגדול ולהתפתח בו.
דרישות:
– קורס בניהול רשתות, סייבר, ידע במערכות הפעלה, תקשורת רשתות, CCNA / MCITP / MCSA
– Active Directory-ידע בסיסי
-ידע עם סביבות דומיין 365-יתרון
ניסיון במוקדי שירות/תמיכה- יתרון משמעותי
– קורס בניהול רשתות, סייבר, ידע במערכות הפעלה, תקשורת רשתות, CCNA / MCITP / MCSA
– Active Directory-ידע בסיסי
-ידע עם סביבות דומיין 365-יתרון
ניסיון במוקדי שירות/תמיכה- יתרון משמעותי
** מיקום המשרה בקרית ביאליק
** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.