כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
אדמיניסטרציה|מנהל אדמיניסטרטיבי
מלאה
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
Join Our Dynamic Team and Drive Change!
Are you passionate about making a significant impact on public health through strategic business initiatives? We are seeking an enthusiastic Coordinator for our Obesity Business Unit in our company Israel. This role is crucial for supporting the team in developing and implementing effective strategies to drive change in the obesity market.
We are looking for the one who can provide high-quality support and administrative service, supporting the ongoing activities of the obesity team internally and externally.
Be part of our life-changing careers and apply today!
The Position
As ourObesity Coordinator, you will provide day-to-day administrative and operational support to the Obesity Business Unit team and Brand Team, Event coordination and purchase order management . You will report directly to the Senior Obesity Business Unit Director.
As part of your responsibilities you will:
Coordinate and manage logistics for national and international events, including congresses, conferences, and internal trainingshandling everything from venue booking and vendor agreements to on-site support.
Oversee planning and execution of promotional materials and support market research activities by managing vendor interactions and ensuring timely delivery of resources.
Collaborate with medical and market access teams to support logistics for brand-related activities, such as patient organization events and international speaker arrangements.
Ensure compliance with internal legal, procurement, and quality standards, including coordination of internal audits and follow-up on vendor agreements and documentation.

Requirements:
To be successful in this role, you must possess strong organisational and multitasking skills, combined with great attention to details.
You should also have:
A bachelors degree.
A solid experience in administrative or business coordination roles or office management.
Experience as a coordinator in a pharmaceutical company- advantage.
Proficiency in office software and document management systems.
Excellent communication and interpersonal skills, combined with great service orientation.
Fluency in Hebrew and English- verbal and written.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
ראש העין
פורסם לפני 24 דקות
לדינמיקה, רשת המובייל מספר 1 בישראל מקבוצת סלקום דרושים/ות נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני בראש העיןמענק 10,000 ב-2 פעימות: 5,000 ...
גדרהיבנהראשון לציון
פורסם לפני 25 דקות
לחברה ותיקה בתחום מתן שרותי פיתוח וייצור מכשור ומערכות רב תחומיות בפארק המדע רחובות דרוש /ה טכנאי /ת מעבדות חוץהתפקיד ...
ראש העין
פורסם לפני 25 דקות
התפקיד כולל תמיכה בלקוחות פנים ארגוניים, עבודה עם תוכנות ייעודיות וגנריות.העבודה במשרה מלאה בימים א-ה. דרישות: ידע נרחב במערכות הפעלה ...
פורסם לפני 28 דקות
חברה קמעונאית מובילה מחפשת עוזר/ת חשב למחלקת הכספים תיאור המשרה: הכנת דוחות ניהוליים ותפעוליים שונים, כולל שימוש במערכות מידע שונות. ...
הוד השרוןנתניהרעננה
פורסם לפני 29 דקות
חברת AllJobs בנתניה מרחיבה את צוותי המכירות שלה!בא לך להשתלב בחברת אינטרנט מובילה, מסודרת ולהתפתח בה? אנחנו המקום! התפקיד כולל:יצירת קשר ומתן ...
היברידי
ראשון לציון
פורסם לפני 29 דקות
כלל ביטוח ופיננסים מגייסת מיישב או מיישבת תביעות בריאות,אנשים שמעוניינים להיות חלק ממשהו גדול, להיות חלק מכללאנשים שיודעים לתקשר בסבלנות ...
משמרות
כפר יונהנתניהקדימה צורן
פורסם לפני 29 דקות
מחפש/ת משרת בק אופיס? בעל/ת יחסי אנוש מעולים?קבוצת סלקום מגייסת נציג/ת תפעול ערוצי הפצה ומכרהתפקיד כולל שירות ותמיכה טלפונית לממשקים ...
משמרות
הוד השרון
פורסם לפני 29 דקות
מחפש/ת לעבוד במקום עם תנאים מעולים, בתפקיד משמעותי ועם אנשים שהם כמו משפחה?אנחנו מחכים לך! נופשון פרח המשתלה תל אביב ...
הוד השרוןפתח תקווהראש העיןרעננה
פורסם לפני 31 דקות
לחברת בניה ויזמית מובילה דרוש/ה משווק/ת במסגרת התפקיד: עבודה שוטפת מול אנשי המכירותמתן מענה ראשוני ללקוחות פוטנציאליים, טיפול ושימור לקוחותניהול ...
פתח תקווה
פורסם לפני 31 דקות
לחברה ותיקה בפתח – תקווהדרוש מיקום: פתח תקווה (משרה מלאה Onsite) ניסיון נדרש: 2-3 שנים בתחום הגיבוי והסיסטם חברה צעירה, ...
פתח תקווה
פורסם לפני 32 דקות
דרוש/ה עובד/ת ניקיון למשרד הייטק בלב תל אביב!במסגרת התפקיד:ניקיון משרדים ועמדות עבודה, ניקיון שירותים ומטבחוןעבודה בימים א'-ה'שעות 7:00-15:30שכר 44 ש"ח ...
אופקיםנתיבות
פורסם לפני 32 דקות
דרושים למשתלה!אם חשוב לכם סביבה נעימה ועבודה עם אנשים טובים, בואו לעבוד איתנו.מרכז גינון של משתלת השתיל במושב תדהר מחפש ...
נתיבות
פורסם לפני 32 דקות
הצטרפו אלינו והשפיעו על חווית הלקוחות שלנו. תפעול וניהול מערך קו קופות. אנו מציעים הזדמנויות לקידום ופיתוח מקצועי.אל תפספסו להיות ...
פורסם לפני 34 דקות
מה כולל התפקיד?– מתן מענה לבעיות טכנולוגיות במוצרים ובקרה על תהליכי היצור– הובלת פרויקטים טכנולוגיים בתחום היצור– תיעוד תהליכי היצור ...
חדרהנתניהראשון לציון
פורסם לפני 34 דקות
דרוש/ה מפתח/ת Dynamics CRM עם ניסיון בפיתוח והתאמה של מערכות Dynamics CRM MICROSOFT. התפקיד כולל פיתוח תוספים, התאמות מערכת, אינטגרציה ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.