כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
אדמיניסטרציה|ניהול משרד
מלאה
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
We are seeking a dynamic and detail-oriented Office Manager to oversee key administrative, travel, and employee-facing functions.
This role is critical to maintaining a positive work environment, ensuring smooth business travel logistics, and supporting various operational processes across the company.
Key Responsibilities:
Employee Experience & Engagement:
Design and execute the companys annual employee experience and welfare program.
Organize and manage employee events, including:
Holiday toasts and celebrations
Company offsites
Holiday gift distribution
Happy hours & parties
Act as a point of contact for all employee-related welfare needs.
Business Travel Coordination:
Flight booking and ticketing
Accommodation reservations
Ground transportation arrangements
Travel insurance tracking and exceptional case support
Coordinate approvals from relevant managers for all travel requests.
Maintain close communication with the travel agency.
Ensure timely and accurate invoice approvals and travel agenda preparation as needed.
Mobile Plan & Communications Management:
Onboarding and offboarding of employees from the companys cellular plan
Activation of mobile data packages
Management and renewal of the agreement with the cellular provider (Telephone)
Finance & Reporting Support:
Shuttle usage summary
Attendance system reports
Process invoices and expense reports through the Mesh system
Back Office System Management:
Telephone: Manage monthly employee updates and invoice submission to Finance
Dream Team: Add/remove users, monitor and close reports monthly, send reminders, handle sick leave documentation, ensure managerial approval, and generate reports for Finance and HR
Shuttle Management: Coordinate with the shuttle provider for adding/removing employees, addressing change requests or feedback
General Administrative Support (G&A):
Provide front desk and general office administrative support
Facilitate internal operational processes and vendor agreements as needed
Order and distribute employee equipment and swag (e.g. backpacks, bottles, branded items).

Requirements:
Previous experience as an Office Manager (or a similar role focused on employee engagement or office operations)
Strong organizational skills with excellent attention to detail
Ability to manage multiple priorities and work independently
Strong communication and interpersonal skills
Fluent in Hebrew and English (spoken and written)
Prior experience in travel coordination, event planning, or administrative roles an advantage
Familiarity with systems like Mash and Dream Team a plus.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני 6 שעות
לבית בלב כפר סבא דרוש/ה פיזיותרפיסט/יתעבודה כחלק מצוות פיזיותרפיה במחלקה, הטיפול כרוך בקשר מתמשך עם המטופלים.התפקיד מצריך ידע מקצועי מעמיק ...
משמרות
פתח תקווה
פורסם לפני 6 שעות
אם את/ה מחפש מקום עבודה יציב ומכבד לטווח הארוך המקום שלך אצלנו!לחברה גדולה ומתפתחת דרוש/ה נציג/ת מכירות וטלמיטינגהתפקיד מתאים לאנשים ...
משמרות
אריאלפתח תקווהראש העיןראשון לציון
פורסם לפני 6 שעות
לחברת ביטוח מובילה דרושים /ות נציגים /ות למוקדי השירות. שיחות נכנסות בלבד *ללא מכירות*.משרת בוקר, *ללא ימי שישי*אופציה למשמרות ערב.45 ...
מלאהמשמרות
חדרהנתניהפרדס חנה כרכור
פורסם לפני 6 שעות
לחברת מובילה בתחום דרושים /ות נציגי/ות למוקדי השירות.שיחות נכנסות בלבד – לא כולל מכירות!!!אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדםלתפקידים ...
היברידי
נתניהראשון לציון
פורסם לפני 6 שעות
לרשות ניירות ערך ועדת האכיפה המנהלית דרוש.ה עו"ד עוזר.ת משפטיעל הועדה:פעולת וועדת האכיפה המנהלית מוסדרת בחוק ניירות ערך בסמכות הוועדה ...
פורסם לפני 6 שעות
קבוצה עוצמתית ומובילה מחפשת אנשי צוות מוכשרים שישפיעו על עתידה – הצטרפו וצמחו איתנו!קבוצת אלקטרה מגייסת עוזר/ת מודד/ת / מכשירי/ית לפרויקט ...
חדרהפרדס חנה כרכור
פורסם לפני 6 שעות
תפקיד כניסה לעולם הטכנולוגי!חברת תקשורת ענק מחפשת נציגי /ות שירות, שיחות נכנסות, מתן שירות ומענה.מוקד עם אוירה צעירה, מלגות ללימודים, ...
חיפה
פורסם לפני 6 שעות
תיאור התפקיד:הכנה והעברת הדיווחים השנתיים לממונה על השכרהכנה והעברת הדיווח הרבעוני לאגף כספים.הכנת סימולציות לאגף משא"ן.הכנה והעברה של עלויות מעביד ...
ראשון לציון
פורסם לפני 6 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מגייסת מפתח/ת SAS מומחה/ית בבניית ישומים אינטראקטיביים לארגון פיננסי  בשפלה דרישות: שליטה ב- SAS SCL (SAS Component ...
פורסם לפני 6 שעות
חברת Mertens – MalamTeam  מגייסת מנהל /ת צוות בדיקות לארגון מוביל בירושלים תיאור משרה: ניהול מעקב ובקרה על תהליכי בדיקות ...
פתח תקווה
פורסם לפני 6 שעות
חברת Mertens – MalamTeam  מגייסת NOC לארגון מוביל בבני-ברק  תיאור התפקיד התפקיד כולל תפעול בקרה וניטור של כלל מערכות המחשבות ...
פורסם לפני 6 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מגייסת טכנאי.ת PC לארגון גדול בבאר טוביה      תיאור משרה:טכנאי.ת מחשבים וציודי קצה הכולל מחשבים, מדפסות, מקרנים,נתבים, ...
פורסם לפני 6 שעות
חברת Mertens – MalamTeam  מגייסת איש DevOps לארגון מוביל בירושלים   תיאור משרה:איש DevOps לצוות האחראי על הקמת סביבות בענן באמצעות ...
פתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני 6 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מגייסת טכנאי.ת PC לארגון גדול ומוכר בתל אביב. התפקיד כוללהשתלבות בצוות טכנאיי המחשוב ומתן תמיכה בתקלות ...
באר יעקב
פורסם לפני 6 שעות
חברת Mertens – MalamTeam מחפשת מהנדס/ת איכות לקו ייצור ולפרויקטים עבור ארגון ביטחוני גדול ומוביל בבאר יעקב.במסגרת התפקיד תובילו את ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.