לארגון מוביל בת"א דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות- עבודה מול מוקדי שירות ושיפור איכותם
תיאור התפקיד:
ליווי, פיקוח, בקרה וניהול העבודה השוטפת של המוקד שירות, מתן מענה מקצועי, טלפוני ופרונטלי לצוותי המוקד, טיפול ברמת "מנהל בכיר" בפניות מורכבות של לקוחות, האזנה לשיחות לצרכי מעקב בקרה ומילוי טופס משוב.
הליווי כולל נסיעות למוקד החיצוני. הדרכה וחונכות לנציגים ולמנהלים השונים במוקד, לרבות מעקב עד להסמכה מקצועית. התנהלות שוטפת מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים, ועוד.
תנאי המשרה:
משרה מלאה בימים א-ה, 8 שעות עבודה ביום.
ממוקמים בקו רכבת, יש חניה בהשתתפות סמלית.
שכר 9,000 ₪ עם אפשרות עתידית לקליטה לתנאי הסכם הקיבוצי!