דרוש/ה ראש צוות פעילות תשתיות IT לאתר בארגון תשתיות תחבורתי גדול בחולון.
תיאור התפקיד: לארגון תשתיות תחבורתי גדול דרוש/ה ר"צ עם הסמכות מיקרוסופט/סיסקו וגם VMware / Storage / Linux /סייבר.
התפקיד כולל ניהול צוות שירותי IT (6 עובדים) לתפעול ותחזוקה של תשתיות טכנולוגיות עבור לקוח עם מאות משתמשים (ישראלים וזרים) ומעל מאה שרתים (פיזיים ווירטואליים).
העבודה במשרה מלאה בחולון עבודה באתר עם יום היברידי.
תיאור התפקיד: לארגון תשתיות תחבורתי גדול דרוש/ה ר"צ עם הסמכות מיקרוסופט/סיסקו וגם VMware / Storage / Linux /סייבר.
התפקיד כולל ניהול צוות שירותי IT (6 עובדים) לתפעול ותחזוקה של תשתיות טכנולוגיות עבור לקוח עם מאות משתמשים (ישראלים וזרים) ומעל מאה שרתים (פיזיים ווירטואליים).
העבודה במשרה מלאה בחולון עבודה באתר עם יום היברידי.
דרישות:
3 הסמכות מקצועיות מאת יצרן רשמי, בלפחות 2 מבין התחומים הבאים: תשתיות Microsoft ו/או מערכות וירטואליזציה ו/או מערכות אחסון נתונים ו/או מערכות תקשורת נתונים.
דרישות ניסיון תעסוקתי:
ניסיון במהלך 3 השנים האחרונות בניהול צוות שירותי IT לתפעול ותחזוקה של תשתיות טכנולוגיות עבור לקוח גדול אחד לפחות, עם 500 משתמשים לפחות, שירותים אשר הוענקו ללקוח במשך 12 חודשים רצופים לפחות.
ידע והבנה בסיסטם ללקוח חוות שרתים של 100 שרתים מתוכם לפחות 20 שרתים פיזיים.
ניסיון בניהול ישיר של 4 עובדי IT במשרה מלאה, שירותים בתחומים: טכנאות מחשבים, סיסטם, תקשורת, ניהול בסיס נתונים ( ( DBA ) ), מערכות אחסון, וירטואליזציה ואבטחת מידע.
ניסיון באחריות על הפעלת מרכז תמיכה (Service Desk) אשר מספק מענה עבור 600 פניות לפחות בכל חודש. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
3 הסמכות מקצועיות מאת יצרן רשמי, בלפחות 2 מבין התחומים הבאים: תשתיות Microsoft ו/או מערכות וירטואליזציה ו/או מערכות אחסון נתונים ו/או מערכות תקשורת נתונים.
דרישות ניסיון תעסוקתי:
ניסיון במהלך 3 השנים האחרונות בניהול צוות שירותי IT לתפעול ותחזוקה של תשתיות טכנולוגיות עבור לקוח גדול אחד לפחות, עם 500 משתמשים לפחות, שירותים אשר הוענקו ללקוח במשך 12 חודשים רצופים לפחות.
ידע והבנה בסיסטם ללקוח חוות שרתים של 100 שרתים מתוכם לפחות 20 שרתים פיזיים.
ניסיון בניהול ישיר של 4 עובדי IT במשרה מלאה, שירותים בתחומים: טכנאות מחשבים, סיסטם, תקשורת, ניהול בסיס נתונים ( ( DBA ) ), מערכות אחסון, וירטואליזציה ואבטחת מידע.
ניסיון באחריות על הפעלת מרכז תמיכה (Service Desk) אשר מספק מענה עבור 600 פניות לפחות בכל חודש. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.