התפקיד כולל:
– ניהול קמפיינים עבור מסעות ואוטומציות במערכות Marketing Automation למגוון ארגונים וחברות
– עבודה על חשיבה ובניית המסעות בשוטף מול לקוחות מול פונקציות שונות בארגון- שיווק, דיגיטל, מכירות, שירות, מערכות
מידע ועוד
– עבודה מול צוותי פיתוח לשם אינטגרציה וחיבור בסיסי נתונים
– בנייה וניתוח של דוחות לשם בקרה ומעקב אחרי ביצועים ואופטימיזציה של מסעות הלקוח
– ניהול קמפיינים עבור מסעות ואוטומציות במערכות Marketing Automation למגוון ארגונים וחברות
– עבודה על חשיבה ובניית המסעות בשוטף מול לקוחות מול פונקציות שונות בארגון- שיווק, דיגיטל, מכירות, שירות, מערכות
מידע ועוד
– עבודה מול צוותי פיתוח לשם אינטגרציה וחיבור בסיסי נתונים
– בנייה וניתוח של דוחות לשם בקרה ומעקב אחרי ביצועים ואופטימיזציה של מסעות הלקוח
דרישות:
ניסיון של שנתיים ומעלה בעבודה עם Marketing Automation – חובה
הבנה והכרות של עולמות email marketing והן של הקונספט השיווקי/עסקי- יתרון
ידע בניהול בסיסי נתונים – יתרון
יכולת ניהול פרויקטים, מולטיטסקינג וירידה לפרטים
ידע באנליזה ויכולת אנליטית גבוהה
שליטה בEXCEL ברמה גבוהה
SQL, XML, CSS, HTML, יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של שנתיים ומעלה בעבודה עם Marketing Automation – חובה
הבנה והכרות של עולמות email marketing והן של הקונספט השיווקי/עסקי- יתרון
ידע בניהול בסיסי נתונים – יתרון
יכולת ניהול פרויקטים, מולטיטסקינג וירידה לפרטים
ידע באנליזה ויכולת אנליטית גבוהה
שליטה בEXCEL ברמה גבוהה
SQL, XML, CSS, HTML, יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.