KPMG ידועה בהיותה מקום נהדר לעבוד בו ולבנות קריירה לצד חיי משפחה ופנאי. KPMG מספקת שירותי ביקורת, מס וייעוץ לארגונים בתעשיות החשובות ביותר של היום. הצמיחה שלנו מונעת על ידי מתן תוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלנו. היא באה לידי ביטוי גם בתרבות שלנו, המעודדת פיתוח אישי, סביבת עבודה ייחודית, מתגמלת, חדשנות ומצוינות.
אם ברצונך, להצטרף לצוות צעיר ואיכותי שמוביל אופרציה מרכזית בארגון, לקחת חלק בבניית חווית לקוח יוצאת דופן, להיות חלק מרשת בינלאומית רחבה ומקצועית, לרכוש ידע מקצועי וניסיון בעולמות הציות והרגולציה ואדמיניסטרציה פיננסית. אנחנו מחפשים אותך!
מרכז ההתקשרויות של הפירמה מעניק לשותפי הפירמה ולצוותים המקצועיים מעטפת שירותים לניהול ההתקשרויות החל משלב ניהול הסיכונים הראשוני דרך ניהול חתימת מסמכי ההתקשרות עם הלקוח וניהול ההתחשבנות והגביה. עבודה בממשקים מרובים, חוצי ארגון – ממשק צמוד ויומיומי עם שותפי הפירמה, צוות ניהול הסיכונים של הפירמה, מחלקה משפטית, מחלקת הכספים של הפירמה ומחלקות מטה נוספות.
התפקיד כולל אחריות בתחומים הבאים:
עריכת מחקר ראשוני על חברות, מילוי שאלונים ועריכת מסמכים שונים לצורך ניתוח סיכוני ההתקשרות והצגתם להנהלת הפירמה
תקשורת עם צוותי KPMG בחו"ל
עריכת מכתבי התקשרות
פרויקטים רוחביים שונים בתחום ניהול הידע והמידע של מרכז ההתקשרויות
תיעוד שוטף של מידע אדמיניסטרטיבי אודות ההתקשרות במערכות הפירמה
הפקת חשבונות והפצתם ללקוח וגבייה
מעקב ובקרה על תשלומים לספקים
הפקת דוחות כספיים שונים
בניית תחזית שירותים שנתית והערכות תקציב
תיעוד מידע במערכת CRM