דרוש.ה מנהל.ת מרכז מידע והזמנות לעמותה
ניהול מערכת ההזמנות של עמותה בירוחם, בעיקר בתחום התיירות החברתית. ניהול כל מסע הלקוח החל מהפנייה הראשונה, דרך חוויית הביקור ועד הוצאת חשבונית ותשלום. ניהול מערכת CRM מורכבת.
בנוסף אחריות על איסוף וניהול כל הידע המצטבר בעמותה.
ניהול מערכת ההזמנות של עמותה בירוחם, בעיקר בתחום התיירות החברתית. ניהול כל מסע הלקוח החל מהפנייה הראשונה, דרך חוויית הביקור ועד הוצאת חשבונית ותשלום. ניהול מערכת CRM מורכבת.
בנוסף אחריות על איסוף וניהול כל הידע המצטבר בעמותה.
דרישות:
ידע טוב במחשבים
מוכנות לעבודה בשעות גמישות
ראש גדול, שירותיות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במערכות CRM- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ידע טוב במחשבים
מוכנות לעבודה בשעות גמישות
ראש גדול, שירותיות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במערכות CRM- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.