כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
מחשבים ורשתות|מנהל תמיכה טכנית
דוברי שפותהיברידימשרה קבועה
פורסם לפני 2 חודשים
פורסמה ברשת
Introducing
Welcome to where innovation meets expertise. We're not just another startup; we're a dynamic and rapidly expanding company driven by seasoned leaders in the world of fintech and Ecommerce. Our passionate team is on a mission to tackle one of the most pressing issues plaguing online businesses today: chargeback fraud.
This insidious menace all too often results in substantial losses, both in revenue and profits. Join us on our journey as we revolutionize the fight against chargeback fraud.
Who We're Looking For – The Dream Maker
We're hiring a Global Customer Support/Experience (SaaS B2B) Lead who stands out from the crowd, bringing extensive experience in customer support management. As a key player in our customer-facing unit, you'll take charge of a team of experience / support agents, delivering an innovative solution designed to outsmart fraud using cutting-edge technology. Our mission is to provide our clients with the strongest defense against chargebacks, driving up their revenue and profit margins. Join us as we embark on this exciting journey to redefine the battle against fraud. Your Arena: Manage and lead an offshore team of customer experience/support agents, promoting a culture of excellence to ensure the continuous delivery of top-tier customer service around the clock.
* Drive the development and implementation of support protocols, policies, and procedures to enhance both operational efficiency and effectiveness aiming to empower our end-users. Create and continuously monitor and analyze key performance metrics and indicators to ensure both commercial and strategic targets are consistently met or surpassed. Conduct regular performance evaluations of team members and provide constructive feedback and coaching to team members ensuring continuous quality improvement. Review and monitor requests to create and promote data -based self-service plans aiming to reduce the number of cases and improve overall efficiency and unit economics.
* Build and maintain an ever-growing knowledge base, documenting best practices, frequently asked questions, product videos, and resolution strategies to empower the support team, improve efficiency, and cater to the companys growth. Onboard and mentor new employees, enrich team training and knowledge Guide and enable personal development for team members to maintain a highly motivated and engaged team that delivers at high standards. Proactively provide hands-on assistance and guidance to team members, offering support in handling escalated customer inquiries or resolving issues promptly and effectively. Closely collaborate with other departments, such as Customer Success, Operations, and Sales, to both address customer needs and contribute to overall product and offering evolution.

Requirements:
What It Takes:
3 years of hands-on experience as a technical customer experience / support leader – Must
1-2 years of management experience, overseeing a team of five employees or more – Must
High proficiency in English (reading, speaking & writing) – Must!
Strong leadership and management skills, with proven ability to motivate and inspire team members. Previous experience within the fintech and payment processing industry, along with a solid understanding of the chargeback space is a significant advantage. Bachelor's degree in Computer Science, Business Administration, Marketing, or a related field. Ability to extract actionable insights from large data sets, create impactful visualizations, make decisions and tell compelling stories through data. Proficient in support software as well as customer relationship systems (Intercom, Hubspot, Zendesk and others).
* Tech-oriented. Resourceful and innovative thinker with the ability to solve problems and execute tasks in a fast-growing company.
* Strong organizational skills, attention to detail, ability to prioritize and meet targets.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
Carrefour Israel
מלאה
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
ניהול והובלת מערך ההפצה והמשלוחים של החברה, תוך שמירה על רמות שירות גבוהות, יעילות תפעולית והפחתת עלויות, עזרה בהתחשבנות שליחים ...
Carrefour Israel
מלאה
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
ניהול והובלת מערך ההפצה והמשלוחים של החברה, תוך שמירה על רמות שירות גבוהות, יעילות תפעולית והפחתת עלויות, עזרה בהתחשבנות שליחים ...
לב חי גנטיקה
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
לחברת ביוטק מובילה בתחום של בדיקות גנטיות (בישראל ובבריטניה) בתא דרוש/ה מנהל/ת למוקד שירות לקוחות – לפעילות בישראל. המוקד מספק ...
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
לחברת ייעוץ הנדסי פרטית וותיקה ומובילה בתחום ההתייעלות האנרגטית, דרוש/ה עובד/ת לביצוע בקרת צריכות והוצאות חשמל.העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ...
סלקום
מלאהמשרה קבועהקבועה
זכרון יעקב / בנימינהחיפהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני 4 שבועות
הגיע הזמן להתקדם? בוער בך להוביל?סלקום מגייסת מנהל/ת צוות תמיכהניהול והובלת מומחים בשימור תוך כדי עמידה ביעדי שימור.ניהול מקצועי , ...
מכבידנט
דוברי שפות
חולון / בת יםמודיעיןפתח תקווהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
למרפאת מכבידנט דרוש/ה מנהל/ת צוות סייעות – הזדמנות למשרה ניהולית הכשרה על חשבון החברה !ניהול צוות הסייעות במרפאה והובלתו לעמידה ...
אפקון החזקות
משמרות
אזור השרוןאריאלהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןמטה בנימיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
לחברת אפקון דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות והזמנותניהול משמרת שירות לקוחות והזמנותשיפור זמני תגובה וזמינויותעבודה מול סוכני מכירות וממשקי פנים ארגונייםהטמעת ...
Ok Jobs
מלאה
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
המטרה העיקרית של התפקיד: ניהול וביצוע כל פעילות המכירה עפ"י המדיניות המסחרית והשיווקית של החברה.ניהול מפיצים עצמאיים ברמה המקצועית והתפעולית.עמידה ...
קופת חולים מאוחדת.
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
ניהול השירות במזכירותאחריות על השירות האדמיניסטרטיבי במזכירות , בהתאם למדיניות ונהלי מאוחדתייזום תהליכים לשיפור השירות, לרבות זמני המתנה וזמינות התוריםניהול ...
קופת חולים מאוחדת.
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני חודש 1
האם את/ה מחפש/ת אתגר ניהולי בסביבת עבודה מקצועית עם אפשרויות פיתוח וקידום? הצטרף/י אלינו! · תהיה/י אחראי/ת על ההתנהלות הכללית ...
קופת חולים מאוחדת.
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
ניהול השירות במזכירותאחריות על השירות האדמיניסטרטיבי במזכירות , בהתאם למדיניות ונהלי מאוחדתייזום תהליכים לשיפור השירות, לרבות זמני המתנה וזמינות התוריםניהול ...
- חסוי -
מלאהמשרה קבועהקבועה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחיפהנתניהפרדס חנה כרכור
פורסם לפני חודש 1
לחברה מובילה בתחום של מוצרי צריכה באזור השרון דרוש/ה מנהל /ת מותגהתפקיד כולל:בניית תוכניות עבודה כולל תכנון מכר, מבצעים ופעילות ...
CBRE
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
לחברה גלובאלית לניהול נכסים דרוש.ה תומך.ת שירות למטה בבני ברק!התפקיד כולל: ליווי אדמיניסטרטיבי תפעולי למנהל אישיריכוז ומעקב אחר תהליכיםריכוז פניות ...
FWD פתרונות תחבורה לעסקים
דוברי שפות
חולון / בת ים
פורסם לפני חודש 1
נציג לתפעול וניהול שירות לקוח בחדר בקרה /מוקד בחברת הסעות מובילה בחולון עדיפות למשרת לילה בין השעה 22:00 לשעה 6:30 ...
FWD פתרונות תחבורה לעסקים
דוברי שפות
חולון / בת ים
פורסם לפני חודש 1
נציג לתפעול וניהול שירות לקוח בחדר בקרה /מוקד בחברת הסעות מובילה בחולון עדיפות למשרת לילה בין השעה 22:00 לשעה 6:30 ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.