כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

מנהלת משרד / מזכירה

חלקיתעבודה מהבית
חולון / בת יםעבודה מהבית
Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות|מכירות|ניהול משרד
חולון / בת יםעבודה מהבית
חלקיתעבודה מהבית
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
*לחברת נדל"ן מובילה בחולון דרושה מנהלת משרד / מזכירה אחראית ומנוסה למשרה מלאה*
*תיאור התפקיד:*
– ניהול יומנים ותיאום פגישות (כולל עם גורמים חיצוניים יזמים, עו"ד , רו"ח ועוד)
– מענה טלפוני ושוטף למנהלי המשרד
– ארגון חשבוניות ותשלומים לספקים
– ניהול קשר עם ספקים ונותני שירות
– כתיבה ועריכה של מסמכים ומכתבים רשמיים
– מעקב אחר משימות וניהול לוחות זמנים לפרויקטים
– תמיכה אדמיניסטרטיבית בהכנת חוזים/מכרזים (במידת הצורך)
– עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
– השתתפות והפקת כנסים חודשיים
*שעות העבודה:*
– ימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00 במשרדי החברה בחולון
– בנוסף, שעתיים עבודה מהבית או מכל מקום אחר בין השעות 17:00-21:00
– *השתתפות ב-2/3 כנסים חודשיים בערב חובה*
*תנאים:*
– שכר: 60 ש"ח לשעה
– שכר חודשי ממוצע: 9,00010,000 ש"ח ברוטו
– בונוסים משמעותיים על ניהול וסיום שלבים בפרויקטים
– סביבת עבודה איכותית, נעימה, עם הזדמנויות לצמיחה והתפתחות.

דרישות:
– שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, Outlook)
– אמינות, יוזמה, הנעה עצמית
– יכולת עבודה בצוות ובריבוי משימות
– אסרטיביות והפעלת שיקול דעת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
הפניקס חברה לביטוח
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
-מתן מענה צמוד לסמנכ"לית תביעות אלמנטרי-הכולל תיאום פגישות, ישיבות, ניהול יומנים, לו"ז ניהול האדמיניסטרציה של המחלקה, טיפול בחשבוניות, קבלות הזמנות ...
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
לחברה בפתח תקווה אנחנו מחפשים מנהל.ת לשכה.במסגרת התפקיד:מתן שירות אדמינסטרטיבי לעובדי המחלקה ניהול יומנים ותאום פגישות למנהליםאחריות על אירוחאחריות על ...
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
לחברה בפתח תקווה אנחנו מחפשים מנהל.ת לשכה.במסגרת התפקיד:מתן שירות אדמינסטרטיבי לעובדי המחלקה ניהול יומנים ותאום פגישות למנהליםאחריות על אירוחאחריות על ...
- חסוי -
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
דרוש.ה מתאם.ת לשכה ודוברות אחראי.ת, מסודר.ת וממוקד.ת לביצוע משימות שוטפות וליווי תהליכים ארגוניים ותקשורתיים.תחומי אחריות עיקריים:; • סיוע שוטף בניהול ...
yesnet כל פתרונות
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה גדולה ומובילה בתחומה.*התפקיד זמני עם אופציה לקביעות, קרן השתלמות מהיום הראשון, סיבוס יומי*מה כולל התפקיד?תיאור תפקיד:– ...
דוברי שפות
חיפה
פורסם לפני 4 שבועות
משרה חברתית, בבית הלוחם חיפה, דרוש/ה רכז. ת צעירים.משרה מלאה, ימים א-ה ימי ו'-ש' על פי צורך המשרה: טיפול דינמי ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני 4 שבועות
דרוש/ה פקיד/ת רכש התפקיד כולל:ביצוע רכש של חומרים וציוד לפרויקטים בענף בניה.הפקת הזמנות ומעקב לאספקה עד סגירת ההזמנות.קליטת תעודות משלוח וחשבוניות ...
היברידימשמרות
חדרהנתניהקדימה צורן
פורסם לפני 4 שבועות
לחברה בנתניה, בגדילה מתמדת דרוש/הנציג/ת מכירות ותיאום פגישות שי/תצטרף למשפחתנו! הגעה למשרדי החברה בנתניה פעם בשבוע משרה שעתית, אפשרות למשרה ...
דוברי שפות
נתניהרעננה
פורסם לפני 4 שבועות
לחברה תעשייתית באזור השרון איש שרות לקוחות התפקיד כולל – מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות עסקיים ופרטיים טיפול בהזמנות, מעקב ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד הנדסה מוביל בת"א!החברה נותנת שירותי ניהול פרויקטים בתחום התחבורה משלב יזום הפרויקט, ניהול התכנון, ניהול הביצוע ועד מסירתו. ...
מלאה
פורסם לפני 4 שבועות
התפקיד כולל:תמיכה אדמיניסטרטיבית: ניהול יומן המנכ"ל, תיאום פגישות וישיבות, מעקב אחר משימות ולוחות זמנים.?עבודה מול מנהלי תוכניות: תיאום ומעקב אחר ...
דוברי שפות
פורסם לפני 4 שבועות
The worlds leading and largest firm in consulting and accounting services, is seeking an Administrative Assistant.Responsibilities include providing administrative support ...
דוברי שפות
עבודה בכל הארץ
פורסם לפני חודש 1
דרוש/ה: ממלא/ת מקום מזכירה בלשכת ראש הרשות המקומית.היקף: 100% משרה.תיאור התפקיד:תחומי אחריות:1. הכנת סיכומים ומכתבים.2. הכנת מצגות.3. צילום, שכפול, כריכה ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני חודש 1
למלכ"ר המקדם את ענף הטניס שולחן בישראל, דרוש/ה רכז/ת ארגוני/ת, מתאמ.ת אתנה וניהול משרדי של האיגוד.היקף המשרה -מלאהתחומי אחריות:קשר וממשק ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.