כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

[css-variables]

Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות|מכירות|מנהל אדמיניסטרטיבי
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
We are on a mission to build the fastest, most efficient, and scalable in-memory data store in the universe. Our team is global, but our Tel Aviv office serves as a key hub for our operations.We are looking for a highly motivated Office Admin & Operations Manager to support our growing team. This role is an opportunity to take ownership of office management, operational processes, and Employee Experience, helping to build and maintain a dynamic and efficient work environment. If youre a proactive, detail-oriented, and people-focused professional who thrives in a fast-paced, international setting, wed love to meet you! This role is primarily based in our Tel Aviv office, with limited flexibility for occasional remote work.You willOffice Management Oversee office operations in Tel Aviv, including supplies, equipment, vendors, and facilities.Vendor & Finance Coordination Serve as the point of contact for external vendors, service providers, and our global finance team.Travel Management Arrange business travel, including flights, hotels, and transportation for team members worldwide.Recruiting Support Assist with global hiring efforts, including candidate screening, scheduling, and coordination with hiring managers.Employee Onboarding Ensure a seamless and compliant onboarding experience for new hires, both locally and remotely. Employee Experience Organize team events, internal gatherings, and engagement initiatives to foster a strong company culture.Billing Support Assist in customer billing process, collection, and reporting.General Operations Support day-to-day administrative and operational needs for a globally distributed team.
To Apply: We are looking forward to meeting you in our email.

Requirements:
You have:
2+ years of experience in office administration, HR, finance, or operations in a tech environment.
Exceptional organizational skills and attention to detail.
Excellent people skills.
you enjoy working with others and creating a positive work environment.
Great communication skills, both verbal and written.
A team player mindset with a proactive, problem-solving approach.
Strong multitasking and prioritization abilities in a fast-moving environment.
High level of ownership and accountability.
Fluent Hebrew and strong written and verbal communication skills in English.
Proficiency in Google Workspace (Sheets, Docs, Slides) and other productivity tools.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
מגדל ביטוח ופיננסים
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 2 שבועות
מה זה אומר לעבוד במגדל?נופש חברה מפנק בחו"ל/בארץ, סבסוד ארוחות – חדר אוכל שף וקפיטריות, חדר כושר, מתנות באירועים ו'ים' ...
דיאלוג
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 2 שבועות
חברת דיאלוג- יעוץ ארגוני, מחקר והדרכה בע"מ, מחפשת את שחקנית המפתח לצוות משאבי אנוש לניהול משרד שוטף, מענה טלפוני, קבלת ...
תל אביב
פורסם לפני 2 שבועות
למחלקת האחזקה של אחד המרכזים המסחריים המובילים בישראל דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת – לתפקיד מגוון, דינמי ובעל אחריות רבה תיאור התפקיד: סיוע אדמיניסטרטיבי ...
לוד / רמלהמודיעיןראש העיןראשון לציון
פורסם לפני 3 שבועות
למרפאות ברמלה/לוד, דרוש/ה פקיד/ת מרפאה למשרה מלאה מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיבייםקביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת ...
היברידימלאהמשמרות
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
הזדמנות להשתלב במרפאת שיניים טכנולוגית ומתקדמת בתל אביב בתפקיד משולב של שירות ומכירות סביבת עבודה מקצועית, אופק צמיחה והכשרה מלאה! ...
פורסם לפני 3 שבועות
ניהול שוטף של מנהלות המעונות: פגישות עבודה, המצאות בשטח, מענה בזמן אמת, זמינות, אדמיניסטרציה, רכש וכדו'         פתרון בעיות וקונפליקטים: ...
מלאה
ראש העין
פורסם לפני 3 שבועות
הזדמנות ייחודית להצטרף לארגון חברתי מוביל, הפועל לשיפור איכות חייהם, של א.נשים עם צרכים מיוחדים וילדים ונוער בסיכון ולהוביל תהליכים ...
רעננה
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה המתמחה בשיווק מוצרי אורתודונטיה בארץ ובחו"ל דרוש.ה מנהל.ת משרד ושירות לקוחות החלפה לחל"ד עם אופציה למשרה קבועה משרה מעניינת ...
פתח תקווה
פורסם לפני 3 שבועות
פותחים דלת לעולם הטכנולוגיה ומחפשים אתכם! למרכז שירות טכנולוגי מוביל בפתח תקווה אנחנו מגייסים לשתי משרות התחלתיות בתחום התמיכה הטכנית:נציג ...
ירושלים והסביבה
פורסם לפני 3 שבועות
לחברת משקאות דרוש/ה מקדם/ת מכירות שטח לשוק החם -רשתות שיווק .מטרת התפקיד:הגדלת המכר, יעילות תפעולית ושיפור השירות של לקוחות מסוג ...
פתח תקווה
פורסם לפני 3 שבועות
גם המלחמה לא עוצרת אותנו ממשיכים בכל הכוח!מחפשים את הצעד הראשון שלכם לעולם ההייטק? זו ההזדמנות!אחת מחברות ההייטק הוותיקות והיציבות ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני 3 שבועות
The opportunity Are you a dynamic HR professional ready to make an impact during a time of transformation? We’re looking ...
פורסם לפני 3 שבועות
לעמותת הצלה וטיפול בבע"ח דרוש/ה רכז/ת פעילות/אימוצים.אנחנו מחפשים איש צוות בתחום האדמיניסטרציה והכספים, שיהווה חלק בלתי נפרד ומהותי בתפעול השוטף ...
חיפהנשר
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה בתחום הדיגיטל דרוש/ה נציג/ת Back Office לצוות הנדל"ן במחלקת המכירות, למשרה זמנית של החלפה לחל"ד לחצי שנה.התפקיד כולל תמיכה ...
מלאהעבודה מהבית
פורסם לפני 3 שבועות
למשרד עורכי דין, העוסק בתחום הרשאות עבודה למומחים זרים בארץ, דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: *מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות.*ניהול שוטף ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.